Tuesday, April 23, 2024
8.1 C
Calgary

«کلاه قرمزی 96» به شبکه نمایش خانگی می‌رود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پس از درگذشت دنیا فنی زاده در سال گذشته، عوامل «کلاه قرمزی» تصمیم گرفتند که پس از یک سال غیبت، این مجموعه پرمخاطب را به روی آنتن بفرستند. اما در حالی که چند روز تا آغاز نوروز 96 فرصت باقی مانده بود، اختلاف میان سازندگان و مدیران تلویزیون علنی شد و در نهایت «کلاه قرمزی 96» از تلویزیون پخش نشد. امروز روابط عمومی «کلاه قرمزی» اعلام کرده که سری جدید این مجموعه تابستان امسال در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

نوروز امسال مدیران رسانه ملی تصمیم گرفتند که یکی از پرمخاطب ترین برنامه‌های تلویزیون را از شبکه دو به روی آنتن نفرستند. ظاهرا دلیل این تصمیم درخواست عوامل سازنده مجموعه «کلاه قرمزی» برای پرداخت حق و حقوق معوقه‌شان بود. از سوی دیگر مدیران رسانه ملی هم عوامل «کلاه قرمزی» را به زیاده خواهی متهم کردند و این کشمکشی که بین سازندگان این مجموعه با مدیران شبکه دو به وجود آمد، در نهایت منجر به عدم پخش «کلاه قرمزی 96» در نوروز امسال شد.

با گذشت بیش از سه ماه از عدم پخش «کلاه قرمزی» از شبکه دو که با اعتراض مخاطبان این مجموعه مواجه شد، روابط عمومی «کلاه قرمزی» امروز از توزیع سری جدید  این مجموعه در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

کلاه قرمزی

منبع : آی سینما