Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

«ساعت پنج عصر» جمعه هفته آینده اکران می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فیلم «ساعت پنج عصر» قرار بود از روز گذشته در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآید اما چند روز قبل از آغاز اکران این خبر منتشر شد که شورای پروانه نمایش اصلاحیه‌های جدیدی برای اولین فیلم سینمایی مهران مدیری در نظر گرفته است. امروز علی سرتیپی پخش کننده «ساعت پنج عصر» اعلام کرد که پس از برطرف شدن «برخی سوءتفاهمات» این فیلم سینمایی از جمعه هفته آینده در سینماهای کشور به نمایش درخواهد آمد.

علی سرتیپی در برنامه «حالا خورشید» درباره اکران فیلم «ساعت پنج عصر» گفت: «پس از سوءتفاهم کوچکی که در روزهای گذشته در شورای پروانه نمایش در مورد فیلم «ساعت پنج عصر» به وجود آمده بود، این دوستان شب گذشته مجددا فیلم آقای مدیری را تماشا کردند و تمام این سوءتفاهمات حل شد و قرار است از جمعه هفته آینده این فیلم سینمایی به نمایش درآید. من به همه مردم این نوید را می‌دهیم که یک فیلم دیدنی را از آقای مدیری تماشا خواهند کرد.»

فیلم «سینمایی ساعت پنج عصر»‌ در هفته جاری حواشی بسیاری به خود دید. عدم اکران این فیلم سینمایی باعث شد که مهران مدیری در گفت‌وگو با بانی فیلم اعلام کند که او فیلم سیاسی نساخته که که برخی آن را سیاسی قلمداد کرده اند. او تاکید کرد که «ساعت پنج عصر» یک کمدی اجتماعی است.

سیامک انصاری، آزاده صمدی، امیر جعفری، نگین معتضدی و… در «ساعت پنج عصر» مدیری به ایفای نقش می‌پردازند.