گرایش کانادایی‌ها به استفاده از قطار برای مسافرت

بیشتری کانادایی‌ها مسافرت با قطار را به عنوان روش هوشمندانه‌ای برای سفر خود انتخاب می‌کنند. با روندی رو به رشد از آغاز امسال خطوط راه آهن شرکت ویا ریل، ۲۶۰۰۰ مسافر بیشتری را بین آوریل تا ژوئن سال ۲۰۱۶ به نسبت همان بازه در سال ۲۰۱۵ را پذیرا شده است که در مجموع کانادایی‌ها، ۲/۷ میلیون مایل بیشتر را با قطار سفر کرده‌اند، این به معنای افزایش ۶/۳ درصدی مسافرت‌هاست.

رئیس و مدیر ارشد اجرایی ویا ریل می‌گوید: در طول دو سال گذشته، ویا ریل، جهشی به سمت سازمانی مشتری‌مدار داشته است. این جهش بخش کلیدی مدرن‌سازی ویا ریل و علت اصلی موفقیت‌های اخیر ما بوده است. با همت و تلاش‌ همه‌ کارکنان ویا ریل، ما شاهد تغییرات بزرگی در شاخص‌های عملکردی خود بوده‌ایم، سرعت این تغییرات سریع‌تر از حد مورد انتظار بود.

وابستگی به حمایت دولتی با افزایش مسافران و افزایش درآمد کاهش می‌یابد

در نتیجه‌ افزایش مسافرت‌های قطاری، ویا ریل درآمدهای مسافربری خود را تا ۷% افزایش داده در نتیجه وابستگی خود به بودجه دولتی را می‌تواند کاهش دهد. ویا‌ریل در این چهارماهه، برای آسان‌تر کردن مسافرت‌های ریلی در فصل پرتردد تابستان برنامه خود را بهینه‌سازی کرده‌ و برنامه‌ تابستانی جدیدی برای مسیر کبک – وینزور معرفی کرده است. ظرفیت‌ها را در مسیرهای پر تقاضا افزایش داده و با افزودن تعداد سفرها در مسیرهای اصلی، انعطاف‌پذیری بیشتری برای مسافران جهت برنامه‌ریزی مسافرت خود فراهم کرده ‌است.

ویا‌ریل در این چهارماهه، کمپین تبلیغاتی «چه کسی سوار شده است» خود در بخش‌های تجاری و اقتصادی در خریدهای اینترنتی را ادامه داده است. هم‌چنین جهت تأمین رفاه حال مشتریان در تجربه‌ خرید بلیت‌هایی با قیمت مقرون به صرفه، صفحات «ارزان‌ترین قیمت‌ها و مقاصد» در وبسایت viarail.ca، بهینه‌سازی شده‌است.
وبلاگ  VIA، با تمرکز روی ترغیب مردم به مسافرت، ارتقا داده شده و مجدداً راه‌اندازی شده است. مقالات موجود در وبلاگ، جاذبه‌ها، رویدادها و رستوران‌های کمتر شناخته شده را که در حوزه‌ی شبکه مسافری ریلی شرکت قرار دارند را نمایش و معرفی می‌کند. ویا‌ریل نامزد جایزه «کمپین بازاریابی سال» در اتحادیه‌ی جهانی راه‌آهن-خطوط هوایی (ایرریل) شده است

مقاله قبلیکله پاچه و حلیم در کلگری! (درکنار سنگک و ترشی)
مقاله بعدیچرا داشتن سواد مالى در کانادا بسيار مهم است؟