گاهی اوقات شهرت و استعداد هم نمی تواند وضعیت مالی را تضمین کند. هنرمندان زیادی هستند که به دلیل سرمایه گذاری اشتباه یا ولخرجی ورشکست شده اند اما با این وجود تلاش کرده اند که دوباره خودشان را بالا بکشند.

لینا هیدی

شاید تصور کنید بازیگری که در فیلم موفق بازی تاج و تخت بازی کرده هیچ مشکل مالی نخواهد داشت. او در دوره طلاق دچار ورشکستگی شد. به طوری که در حساب بانکی اش تنها ۵ دلار موجودی داشت. لینا مجبور شد برای دادن دستمزد وکیل خانه اش را به فروش برساند. اما دیری نگذشت که دوباره خوشبختی به او رو کرد و پس از آشنا شدن با عشق جدیدش از او صاحب فرزندی شد.

استفان بالدوین

برادر کوچک تر بالدوین ها مشکل اعتیاد به مواد مخدر داشت اما خیلی زود توانست از این عادت ناسالم خودش را رها کند و دوباره متولد شود. در سال ۲۰۰۹ ورشکست شد و هیچ پولی برای پرداخت وام هایش نداشت. علیرغم تمام این بدبختی ها استفان در یک فیلم متفاوت و یک برنامه رادیویی مذهبی شرکت کرد.

ام سی همر

ام سی همر هنرمند هیپ هاپ بسیار معروف در سال ۱۹۹۰ است و بهترین اثر او ” U Can’t Touch This” او را به یک پدیده هنری تبدیل کرد. اما همر در سال ۱۹۹۶ ورشکست شد و دیگر نتوانست به آن شهرت سابق برسد. امروز همر در کلوپ ها و برنامه های تلویزیونی مختلف ظاهر می شود.

کورتنی لاو

کورتنی همسر کورت کوبین موسیقیدان راک آمریکا سال ها به مواد مخدر اعتیاد داشت و این وضعیت تاثیر بدی روی شرایط مالی او گذاشت. او مجبور شد خانه اش را ترک و ۲۵ درصد از ابزار موسیقی کوبین را بفروشد. کورتنی اخیرا تلاش می کند که زندگی اش را تحت کنترل خود بگیرد و از نو شروع کند. او حرفه خوانندگی را دوباره شروع کرده و نقاشی های هنری و یک بیوگرافی درباره خودش می نویسد.

پاملا اندرسون

پاملا مانکن معروف سال ۱۹۹۰ نتوانست زندگی مالی اش را کنترل کند. بنابراین مجبور شد خانه اش را در مالیبو و سیدنی بفروشد تا بتواند بدهی هایش به اداره مالیات آمریکا بپردازد. اخیرا کمتر در تلویزیون ظاهر می شود و از فعالان حقوق حیوانات است.

مایک تایسون

تایسون بزرگ ترین قهرمان بوکس دنیا تقریبا تمام دارایی اش را از دست داد. او پول زیادی خرج خریدن چیزهای لوکس کرد. قصرهای بزرگ، کمیاب ترین حیوانات و خیلی موارد دیگر… مایک چندین بار به زندان افتاده اما اکنون تلاش کرده تا زندگی اش را تغییر دهد و پول زیادی از طریق فیلم ها و برنامه های تلویزیونی به دست می آورد.

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز خواننده معروف پاپ حرفه و دارایی اش را به دلیل اختلال ذهنی از دست داد. اما بعد از مدتی دوباره تلاش کرد بیشتر از پیش در حرفه اش بدرخشد و قدرت موسیقی را به همه نشان بدهد.

لیندزی لوهان

لیندزی لوهان به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و چندین بار رانندگی در حالت مستی شهرتش را از دست داد. لیندزی به دلیل وضعیت بد مالی مجبور شد به خانه مادری برای ادامه زندگی برود. اما خیلی زود تصمیم گرفت ترک اعتیاد کرده و دوباره به زندگی عادی اش برگردد.

برندن فریزر

برندن درست مثل لینا هیدی یک دوره طولانی طلاق را تجربه کرده است. او به دلیل آسیبی که در سال ۲۰۱۲ در طوفان شن دید مجبور شد از حرف اش دور شود. برندن در سال ۲۰۱۸ با بازی در فیلم Trust حرفه اش را از سر گرفت.

تونی برکستون

تونی خواننده معروف مجبور شد برای پرداخت بدهی هایش همه دارایی اش را از جملا جوایزش را بفروشد. او دو بار در سال های ۱۹۹۸ و ۲۰۱۱ ورشکست شد اما هیچکدام از این مشکلات نتوانست او را از حرفه اش دور کند و همچنان به پیشرفتش در موسیقی ادامه داد.

مقاله قبلیخواص نوشیدن آب و لیموترش در صبح
مقاله بعدیزبان بدن و ارتباط افکار شما و پاهایتان