مرگ چهار مرد از اهالی جنوب آلبرتا، به دنبال پیدا شدن یک هواپیمایی در روز جمعه که هیچ بازمانده‌ای نداشت تایید شد.

Global News با یکی از اعضای خانواده‌ی این چهار مرد از Warner صحبت کرد که مرگ آنها را تایید کرد.

مرکز هماهنگی امداد و نجات نیروی هوایی ایالات متحده (AFCC) تایید کرد که اوایل روز جمعه برای جستجوی هواپیمای ناپدید شده اعزام شده‌اند. گشت هوایی غیرنظامی ایالات متحده نیز در کلرادو، یوتا و نیومکزیکو به جستجو پرداخته بودند.

طبق گفته‌های گشت هوایی کلرادو (CAP)، لاشه‌ی هواپیما عصر جمعه توسط جستجوگران در نزدیکی Dolores در کلرادو یافت شد. سخنگوی CAP به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت هواپیما با تنگه‌های پوشیده از برف برخورد کرده است.

CAP در بیانیه‌ای اعلام کرد که جستجوگران به کمک سیگنال‌های فرستنده‌ی موقعیت‌یاب اورژانسی هواپیمای سقوط کرده موفق به یافتن آن شدند.سرهنگ Jon Hitchcock فرمانده حوادث هوایی نیومکزیکو گفت تیم‌های زمینی لاشه هواپیما را در حدود ساعت ۴:۵۰ بعد از ظهر به وقت محلی یافتند.

طبق اظهارات مقامات: «همه‌ی چهارسرنشین این هواپیما جان باخته‌اند».

Jamie Metzger به Global News گفت که پدرش، Bill Kaupp ۶۴ ساله، برادرش، Clint Kaupp ۲۸ ساله و دو دوست خانوادگی‌شان، Tim Mueller ۲۸ ساله و Ron Mckenzie ۶۶ ساله، مفقود شده بودند.

خانواده‌ی Kaupp در صفحه فیسبوک خود نوشتند «با قلبی مالامال اندوه باید اعلام کنیم که همه‌ی سرنشینان این هواپیما جان خود را از دست داده‌اند».

Jamie در صفحه فیسبوک خانوادگی خود اعلام کرد هواپیما ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه به مقصد Albuquerque در نیومکزیکو، از فرودگاه Grand Junctionکلرادو پرواز کرده است.

CAP اعلام کرد که هواپیما حدود ۳۰ دقیقه پس از تیک‌آف از رادار خارج شده است.

لاشه‌های هواپیما در یوتا در حدود چهار مایلی مرز ایالات کلرادو، تقریبا بین Monticello در یوتا و Dove Creek در کلرادو، یافت شده است.

منبع: Globalnews

مقاله قبلیCRA محکوم به پرداخت بیش از یک میلیون دلار به زوج بریتیش کلمبیایی شد
مقاله بعدیایرانیان کبک می‌گویند تاخیر در اخذ اقامت دائم بیش از حد طولانی و غیر منطقی است