Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

روش استفاده از چای کیسه‌ای برای مراقبت از چشم ها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نویسنده: پگی پارسای – محصولات طبيعی پوست و مو – ليلي ارگنيك

همون طور كه بهترين راه برای تغذيه بدن، استفاده از غذاهای سالم، ساده و تازه است، من از الان كه افتخار همكاری با سايت پيكوبينو را دارم در خدمتتون هستم تا شما را با مراقبت هاي سالم و ساده در رابطه با پوست و موها اشنا كنم.

مراقبت از چشم ها:

كم خوابی، مطالعه های طولانی مدت و مهمون داري های تا دير وقت باعث مي شود روز بعد چشم ها قرمز و ملتهب بشود و احيانا سوزش داشته باشيد. اين مشكل با كرم دور چشم برطرف نمي شود.

يكي از موثرترين، قويترين و ممكن ترين راه حل ها، استفاده از ماسك چايی های كيسه‌ای هست.

شما احتمالا متوجه شده اید که بسیاری از كرم های دور چشم شيميايي حاوی کافئین هستند، به این دلیل که کافئین می تواند کمک به کاهش رگ‌های خونی در اطراف چشم شما بكند و در نتیجه باعث کاهش التهاب و بر طرف شدن حلقه سياه دور چشم بشود.

روش ماسك کیسه‌های چای كه براي درمان خستگی و سياهی چشم توصيه مي كنم، نه تنها حاوی کافئین و آنتی اکسیدان های مفید هستند، بلکه همچنین حاوی تانن ها هستند. تانن ها مسئول رنگ و طعم چای هستند؛ مهمتر از همه، تانن ها همچنین می توانند گردش خون سالم را تحریک کنند و به تقویت و تسکین پوست کمک کنند.

ماسك چشم چای كيسه ايی هم به شكل گرم و هم به شكل سرد قابل استفاده هست. براي برطرف كردن خستگی چشم بعد از خواندن های طولانی چه از روی كامپيوتر و چه از روي كتاب، كم خوابی و التهاب دور چشم حتما با اب گرم امتحان كنيد، دوتا چای كيسه ای رو توي يك استكان اب جوش براي چند ثانيه بگذاريد، سپس ابش رو كاملا بگيريد و روی چشم هایتان بگذارید، نه بايد‌ اينقدر داغ باشد كه پلكتون رو بسوزاند و نه اينقدر سرد كه گرمايی حس نكنيد، تا وقتی كاملا خنك شود روی پلكتون نگه داريد. می توانيد اين كار رو تكرار كنيد تا جايي كه وقتي كيسه های چای رو تو اب جوش ميزنيد، اب رنگی بشود، يعني هنوز مي توانيد براي خستگی چشماتون مؤثر باشد.

براي پف زير چشم و افتادگی پلك ها با اب يخ كيسه چايتون را بشوريد و يا بعد از خيس كردن، كيسه را براي ٥ دقيقه تو فريزر بگذاريد.

از تاثير بي نظير ماسك چاي كيسه اي غافل نباشيد.

محصولات لیلی: Lily Organic Skin Care

ایمیل تماس: [email protected]