Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

پروازهای زیر ۲۰۰ دلار در کانادا در سال ۲۰۱۸ توسط هفت هواپیمایی جدید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کانادا یکی از گران‌ترین کشورهای جهان برای پرواز است؛ با رتبه‌ی ۶۵ از ۸۰ در شاخص قیمت پرواز براساس سایت Kiwi.com. اما خبر خوب اینکه به لطف خطوط هوایی جدید، قیمت‌ها کاهش پیدا خواهند کرد.

هفت هواپیمایی جدید، قیمت‌های پروازهای داخلی و خارجی را به میزان ۴۰٪ کاهش داده و به زیر ۲۰۰ دلار خواهند رساند. این خطوط عبارتند از:

Swoop

Swoop، سرویس ازران‌قیمت WestJet است که قیمت‌ها را برای پروازهای منظم تا ۴۰٪ کاهش می‌دهد. با این حال نقاط ضعفی نیز دارد، مانند فضای کم برای پاها و هزینه‌های اضافی برای موارد خاص.

WOW Air

WOW Air، یکی از اولین خطوط هوایی ارزان‌قیمت کانادایی، درحال‌حاضر چندین سال است که در کانادا فعالیت دارد. خط هوایی Icelandic، پرواز به سمت ایسلند به ازای ۱۲۹٫۹۹دلار و برای بسیاری از شهرهای اروپایی زیر ۲۰۰ دلار ارائه می‌دهد.

Canada Jetlines

Canada Jetlines که تابستان امسال خدمات داخلی خود را راه اندازی خواهد کرد، درصدد است بلیط‌های زیر ۱۰۰ دلار به فروش برساند. این شرکت همچنین به ۱۰۰۰ مشتری اول خود، پروازهای ۱۰ دلاری ارائه خواهد داد.

Flair Airlines

بر اساس Kelowna، شرکت هواپیمایی BC Flair وعده داده است که کمترین قیمت‌های ممکن را ارائه دهد و امیدوار است در سال جاری خدمات داخلی خود را گسترش دهد.

Primera Air

Primera Air یک هواپیمایی فوق ارزان از دانمارک و لتونی است. در ماه می ۲۰۱۸ می‌توانید از تورنتو به اکثر شهرهای بزرگ اروپایی با کمتر از ۲۰۰ دلار پرواز کنید.

FlyToo

گرچه FlyToo هنوز هیچ قیمت‌گذاری را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که رویکرد آنها برای جلب رضایت مسافران به شهرهای کوچک، قیمت‌های پایین‌تری به ارمغان بیاورد.

Frontier Airlines

Frontier Airlines در نظر دارد تا اواسط ماه می سال ۲۰۱۸ بین دنور و کلگری پرواز داشته باشد. قیمت‌ها از ۶۹ دلار آمریکا شروع می‌شود اما می‌توانند تا ۴۹ دلار آمریکا نیز کاهش پیدا کنند.

منبع: Dailytings