Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

بهترین فیلم‌های مستقل در جشنواره فیلم زیرزمینی کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پانزدهمین جشنواره فیلم زیرزمینی کلگری (The Calgary Underground Film Festival) (CUFF) به همراه بهترین فیلم‌های مستقل جهان درحال برگذاری است.

در CUFF امسال، در مجموع ۳۲ فيلم بلند و ۲۵ فیلم کوتاه و همچنين میزگردی که با Rebecca Addelman درباره‌ی آنچه داخل اتاق یک نويسنده می‌گذرد انجام شده نشان داده خواهد شد.

در جشنواره‌ی امسال فیلم‌های برجسته‌ای مانند «We Need To Talk About Kevin»، داستان مشکلات یک مادر در عشق ورزیدن به پسرش که وضعیت جنون‌آمیزی دارد و همچنین Freaks and Geeks: The Documentary که داستان یکی از بزرگترین تی‌وی شوی‌های تک‌فصله‌ای است که تاکنون ساخته شده است.

برای هشتمین سال، CUFF Found Footage Festival را نیز برگزار خواهد داد و میزبان Joe Pickett (از The Onion) و Nick Prueher (از the Late Show with David Letterman) خواهد بود تا به بهترین فیلم‌های حذف شده پرداخته و آنها را تفسیر و کنند و بفهمند افراد پشت صحنه در حال حاضر کجا هستند.

این همچنین چهارمین سال برگزاری  CUFFcade در این جشنواره است؛ مجموعه‌ای از پنج بازی ویدئویی مستقل که شرکت‌کنندگان در جشنواره و اعضای عمومی می‌توانند به صورت رایگان آنها را بازی کنند.

جشنواره فیلم زیرزمینی کلگری ۲۰۱۸

زمان: دوشنبه ۱۶ آوریل تا یکشنبه ۲۲ آوریل ۲۰۱۸

مدت: تمام روز

مکان: کلگری، 8th Avenue SW، ۶۱۷، Globe Cinema

بلیط: خرید به صورت آنلاین، regular admission ۱۰ دلار، کل جشنواره کامل۱۲۰ دلار