Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

تابستان امسال با ۷۹ دلار از کلگری به ونکوور پرواز کنید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دیگر سفرهای جاده‌ای ۱۲ ساعته از میان کوه‌های راکی، یا حتی از آن بدتر رانندگی طولانی در تقاطعات ظاهرا بی‌پایان را فراموش کنید.

اگر تابستان امسال قصد دارید از کلگری به ونکوور، Kelowna و یا وینیپگ بروید، شانس با شما یار شده است.

Flair Airlines، خطوط هوایی کم هزینه‌ای که فقط در کانادا فعالیت دارد، در حال حاضر از کلگری هم به شرق و هم به غرب پروازهای بدون توفق با هزینه کمتر از ۸۰ دلار دارد.

بیشترین پروازهای در زمان ارائه در حدود 160 دلار می باشد، که دقیقا همان زمانی است که شما با توجه به اینکه قیمت گرما در تابستان نزدیک تر می شود، چقدر هزینه گرانقیمت را به حساب می آورید.

اکثر پروازهای دوطرفه چیزی در حدود ۱۶۰ دلار  هزینه دارند، که دقیقا همزمان با افزایش قیمت سوخت در تابستان بیشتر هم خواهد شد.

این پروازهای قیمت را در سایت YYC Deals کشف کردیم که برای پیدا کردن پروازهای ارزان فوق‌العاده است.

این پروازها در طول ژوئن، جولای، آگوست، سپتامبر و اواسط اکتبر سال جاری در دسترس هستند. بهترین راه برای پیدا کردن یک پرواز ارزان هم این است که به سادگی جایی که می‌خواهید را در قسمت جستجوی Flair Air وارد و سپس بر روی جستجو کلیک کنید.

با توجه به اینكه بلیط اتوبوس از کلگری تا ونكوور معمولا بین ۶۰ تا ۸۰ دلار هزینه دارد، می‌توان گفت كه این پرواز واقعا ارزشش را دارد.

متاسفانه Flair Air یک شرکت هواپیمایی کوچک است و دسترسی به این پروازها هم محدود؛ بنابراین بهتر است از همین الان برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید.

منبع: DailyHive , YYCDeals