Tuesday, April 16, 2024
0.4 C
Calgary

آماده‌سازی کالج‌های آلبرتا برای آموزش کارکنان ماریجوانا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آلبرتایی‌هایی که مایل به کار در حوزه‌ی فروش ماریجوآنا هستند، درحال‌حاضر دو گزینه‌ی آموزشی جدید نیز دارند: برگزاری دوره‌های آنلاین برای صدور گواهینامه‌ی فروش در AGLC، و آموزش تولید ماریجوآنا در کالج روستایی (rural college).

قانون آلبرتا تمام کسانی که در فروشگاه‌های مجاز ماریجوآنا کار می‌کنند را ملزم کرده است به عنوان کارگر ماریجوآنای واجد شرایط، مورد تایید استان واقع شوند.

Kaleigh Miller عضو کميسيون Alberta Gaming and Liquor Commission می‌گويد نخستين گام برای کارکنان احتمالی در این حوزه این است که ابتدا يک دوره‌ی آنلاین را بگذرانند، سپس از طريق وبسايت AGLC نتايج خود را اعلام و درخواست خود را تکمیل کنند.

Miller می‌گوید: “پس از آن AGLC درخواست آنها را بررسی کرده و اپلیکیشن‌ها را در حالت انتظار قرار می‌گیرد. ما این خدمات را به این منظور ارائه می‌دهیم، تا کارکنان این صنعت در کار خود آماده باشند».

این دوره از طریق وبسایت AGLC در دسترس است. افراد پس از اینکه دوره را تکمیل کردند می‌توانند از طریق استان برای تبدیل شدن به یک کارگر ماریجوآنای واجد شرایط اقدام کنند.

۴ دوره‌ای که در کالج Olds برگزار می‌شوند

فرصت‌های شغلی و تحصیلی برای کسانی که مایل به تولید ماريجوآنا هستند نیز موجود است.

Debbie Thompson مدیر ارشد نوآوری در کالج Olds می‌گوید که این کالج برنامه‌ی تولید ماریجوآنا را از این هفته شروع کرده است. وی گفت: «شرکای ما در این صنعت به دنبال حمایت از طریق آموزش هستند».

چهار دوره اول به صورت آنلاین ارائه می‌شوند. سپس دانش‌آموختگان فرصت خواهند داشت کارآموزی خود را در یکی از دو شرکت بزرگ Sundial یا Terra Life Sciences بگذرانند.

منبع: CBC