Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

بلیط ورودی کلگری استمپید ۲۰۱۸ فقط با ۲ دلار

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دیگر چیزی به رسیدن کلگری استمپید ۲۰۱۸ نمانده است و باید خودمان را برای سرگرمی‌های هیجان‌انگیز، خوراکی‌های خوشمزه و برنامه‌های جالب آماده کنیم؛ اما با جیب خالی چه کنیم؟!

قطعا هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد این همه سرگرمی و نور و رنگ و شادی را به خاطر هزینه‌هایش از دست بدهد؛ خوشبختانه، امسال هم می‌توانید به کلگری استمپید بیایید و هم صرفه‌جویی کنید.

اگر آفر سوپرپس ۴۰ دلاری که اوایل همین ماه ارائه شده بود (که متاسفانه دیگر بسته شده) را از دست داده‌اید، اصلا نگران نباشید چون هنوز هم می‌توانید ورودی را با قیمتی فوق‌العاده پایین بگیرید. روز سه‌شنبه ۱۰ جولای درهای استمپید تنها با ۲ دلار به روی شما باز می‌شود.

ورودی Toonie به مناسبت جشن «روز مک‌دونالد کامیونیتی» این قیمت است و همراه با آن می‌توانید از سرگرمی‌های GlobalFest، تگ‌های یادبود و همچنین فرصتی برای گرفتن هدیه از تیم McDonald’s Random Acts of Spirit برخوردار شوید.

این ورودی رایگان فقط تا قبل از ساعت ۲ بعد از ظهر ارائه می‌شود (اینطوری بهتر یادتان می‌ماند: بلیط ۲ دلاری، قبل از ساعت ۲)، بنابراین مطمئنا باید انتظار یک صف طولانی را داشته باشید.

همچنین، فقط به ۲۰٫۰۰۰ نفر اول تگ یادبود داده می‌شود؛ این هم یک دلیل دیگر که زودتر بروید. درها صبح همان روز از ساعت باز می‌شوند.

قیمت بلیط معمولی کلگری استمپید ۱۸ دلار برای بزرگسالان و ۹ دلار برای کودکان است. پس با خرید بلیط ۲ دلاری به ترتیب ۱۶ و ۷ دلار در جیب‌تان می‌ماند.

با این ۱۶ دلار هم می‌توانید یک دونات کوچک یا همبرگر، هات‌داگ یا هرچیز دیگری نوش جان کنید!

بلیط ۲ دلاری روز مکدونالد کامیونیتی کلگری استمپید ۲۰۱۸

زمان: سه‌شنبه، ۱۰ جولای ۲۰۱۸ –  از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر

مکان: کلگری،  Stampede Grounds – 1410 Olympic Way SE

بلیط: خرید در ورودی استمپید، ۲ دلار تا ۲ بعد از ظهر

منبع: dailyhive