Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

۵ چشمه آبگرم طبیعی در بریتیش‌کلمبیا که باید حتما یک بار ببینید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کانادا پر از شگفتی‌های طبیعی است؛ از آبشارهای نفس‌گیر گرفته تا جنگل‌های بی‌انتها، اما یکی از بهترین‌ شگفتی‌های کانادا، چشمه آبگرم طبیعی است.

چشمه‌های آبگرم بسیار نادر هستند، چراکه منبع این چشمه‌ها، آب گرمی است که از زیر پوسته‌ی زمین بیرون می‌زنند. و ما خوش شانس هستیم که در کانادا چشمه‌‌های آبگرم طبیعی بسیاری وجود دارد و اکثر آنها در بریتیش‌کلمبیا واقع شده‌اند.

چشمه‌های آبگرم طبیعی علاوه بر مزایای فراوانی که برای سلامتی دارند، برای ریلکس کردن در یک روز آرامش‌بخش نیز عالی هستند، به ویژه اگر با مناظر زیبای کوه‌های راکی همراه باشند. در مطلب امروز می‌خواهیم چشمه‌های آبگرم طبیعی در اطراف BC را به شما معرفی کنیم:

چشمه آبگرم طبیعی Lussier

این چشمه آبگرم طبیعی در پارک استانی Whiteswan Lake در نزدیکی مرز آلبرتا و بریتیش‌کلمبیا قرار دارد. استفاده از این چشمه‌های پنهان کاملا رایگان است، و تنها کاری که لازم است انجام دهید یک پیاده‌روی کوتاه از جاده جنگلی Whiteswan است.

 

چشمه آبگرم طبیعی Keyhole

این چشمه‌ باورنکردنی را در هیچ جای دیگر کانادا نمی‌توانید پیدا کنید. این چشمه آبگرم در Squamish واقع شده و برای استراحت در مواد معدنی طبیعی این چشمه نیازی به پرداخت پول نیست. این چشمه‌های چند لایه بهترین مکان برای صرف یک روز آرامش‌بخش به همراه دوستان‌تان است.

چشمه آبگرم طبیعی Fairmont

چشمه آبگرم طبیعی Fairmont

این چشمه آبگرم بزرگترین و پرطرفدارترین چشمه آبگرم در کاناداست. شاید ورودی ۱۲ دلاری این چشمه کمی گران به نظر برسد، اما امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهند.

چشمه آبگرم طبیعی Liard River

دومین چشمه آبگرم طبیعی بزرگ کانادا، در جنگل Boreal Spruce قرار دارد و برای مسافرانی که به آلاسکا می‌روند، یک روز پر از آرامش به ارمغان می‌آورد. شما حتی می‌توانید در آنجا، در زیستگاه متنوع کانادا، شب را به صبح برسانید.

چشمه آبگرم طبیعی Cove

این چشمه‌های آبگرم در پارک استانی Maquinna Marine واقع در ونکوور آیلند است و می‌توانید در حال تماشای مناظر نفس‌گیر اقیانوس، خود را به آب‌های گرم ۱۰۹ درجه‌ای این چشمه بسپارید. برای رسیدن به این چشمه باید از میان جنگا‌های زیبا پیاده‌روی کنید یا در Tofino بریتیش‌کلمبیا راهنما بگیرید.

منبع: dailytings