Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

سفر با هواپیما به قیمت کمتر از ۳۵۰ دلار از ونکوور به تورنتو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دلایل زیادی وجود دارد که عاشق تورنتو شوید، شهری با چراغانی‌های پرنور، فرهنگی پویا و غذاهای دلنشین که همه جزو این دلایل غیر قابل انکار هستند.

فرقی ندارد که این سفر اولین سفر شما به تورنتو است یا اینکه دوست دارید دوباره به این شهر بازگردید، باید بدانید که الان زمان بسیارعالی برای رزرو بلیط هواپیما است.

شرکت هواپیمایی  WestJet هم‌اکنون فروش ویژه بلیط رفت‌ و برگشت هواپیما راه‌اندازی کرده است که نرخ بلیط پرواز از ونکوور(YVR) به تورنتو (YYZ) و بالعکس را تا ۳۴۷ دلار کاهش داده است. این پروازها بین اوایل نوامبر و اوایل دسامبر انجام خواهند شد.

نحوه رزرو این بلیط‌ها در اینجا توضیح داده شده است. شما باید از یک کد ویژه که ما به شما خواهیم داد استفاده کنید.

کد تخفیف مناسب سفرهای هوایی بین ۱۰ اکتبر و ۱۹ دسامبر است و اعتبار این کدها نیز در تاریخ ۸، ۹ و ۱۲ دسامبر به اتمام می‌رسند.

نحوه رزرو به شرح زیر است:

۱. وارد وب سایت شرکت  WestJet شوید.

۲. به ترتیب شهرهای ونکوور و تورنتو را به عنوان مبدا و مقصد سفر هوایی خود انتخاب کنید.

۳.روی کادر کد تخفیف کلیک کنید و کد S50HF26 را وارد کنید.

۴. تاریخ‌های ذکر شده در ماه‌های نوامبر و دسامبر ۲۰۱۸ را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که ارزان‌ترین نرخ‌ها به رنگ زرد مشخص شده‌اند.

توجه: قبل از انجام روند رزرو بلیط جستجوی ابتدایی شما باید چیزی شبیه مورد زیر باشد.

۵. حین رفتن به صفحه بعدی گزینه‌های پرواز که با علامت ارزان‌ترین نرخ مشخص شده‌اند را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نرخ‌های اکونو (Econo) یا پایین‌ترین نرخ‌های شرکت WestJet غیرقابل برگشت به مشتری هستند و شما نمی‌توانید قبل از پرواز صندلی رزرو کنید اما در عوض جزو ارزان‌ترین نرخ‌های بلیط هواپیما در این سایت به شمار می روند.

منبع: dailyhive