Thursday, April 18, 2024
1.2 C
Calgary

9 مکان روح‌زده مناسب برای گردشگری در آلبرتا که مو را به تنتان سیخ می‌کنند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فصل فوق‌العاده وحشت‌آور، ترسناک و هیجان انگیز هالووین بسیار نزدیک است و هیچ راهی بهتر از بررسی برخی از نقاط کاملا خالی از سکنه برای رسیدن به روح وجود ندارد.

خوشبختانه آلبرتا پر از مکان‌هایی است که ادعا شده روح‌زده است. بهتر است تنها کسانی که واقعا شجاع هستند به این مکان‌ها مراجعه کنند.

اگر به دنبال کشف یک یا چند مورد از این خانه‌های متروک و روح‌زده هستید ما به شما کمک خواهیم کرد. ما همه این خانه‌ها را در این لیست قرار داده‌ایم. از خانه بیرون بزنید و به یاد داشته باشید یک چراغ قوه را به همراه داشته باشید!

deane house

Deane House

حداقل سه داستان روح در مورد خانه Deane گفته شده است، این خانه احتمالا ترسناکترین ساختمان در شهر کلگری است. مردم گفته‌اند که یک مرد مرموز با یک پیپ که بومی بوده را دیده‌اند که به کسانی وارد خانه شده‌اند گفته که خانه را ترک کنند. در حالی که دیگران از سالن‌ها صدای خنده شنیده‌اند. این خانه که برای Superintendent of Fort Calgary ساخته شده است، در سال های گذشته، چاقوکشی‌ها، خودکشی‌ها و حوادث مرگبار منحصر به فردی را به خود دیده است.

مرکز هنری Bowman

مرکز هنری Bowman

گفته می شود که مرکز هنری Bowman توسط یک دختر جوان که صدای گریه او از اتاق استراحت بانوان می‌آید تسخیر شده است. هرچند هیچکس تأیید نکرده است که نام او “میرتل گریان (Moaning Myrtle)” است.

The-Prince-House-Calgary-Haunted

خانه شاهزاده The Prince House

خانه شاهزاده (Prince House) در Heritage Park واقع شده است و مطمئنا ترسناک‌ترین ساختمان در لیست ماست. خانه پیتر پرنس در ایوکلیر (Prince’s Island) واقع شده بود و در حالی که او یک تاجر خوشبخت بود، همسرانش مرگ‌های متفاوتی داشتند. او در طی یک دهه سه زن را از دست داد، یکی از آن‌ها مادر پرنس اما (Emma) بود که بر اثر بیماری سل درگذشت و در اتاق زیر شیروانی به خاک سپرده شد.

House-and-Hound

Hose and Hound

از مرکز آتش نشانی گرفته تا مرکز اجتماعات و رستوران Hose and Hound در طول سال‌های مختلف استفاده‌های مختلفی داشته است. اما یک چیز از همان ابتدا که Cappy Smart افسانه‌ای رئیس آتش‌نشان‌ها بود، ثابت بوده است؛ ارواح!

Fairmont-Palliser-Hotel

هتل Fairmont Palliser

یک هتل قدیمی بستری برای انواع داستان‌ها و ماجراهاست، از جمله اشباحی است که سال‌هاست که در  سالن‌های هتل Fairmont Palliser سرگردان هستند.

Lougheed-House-Calgary

Lougheed House

این ساختمان ماسه سنگی کلاسیک زمانی خانه سناتور James Alexander Lougheed بوده است. داستان‌های زیادی در مورد اشباح در خانهLougheed  بیان شده است، این خانه یک مکان محبوب برای اجرای مراسم عروسی است. اغلب مشاهدات مربوط به مشتریان بوده که ادعا کرده‌اند اشباح زوج‌هایی را دیده‌اند که در اتاق رقص می‌رقصیدند.

The-Grandstand-at-the-Stampede

The Grandstand at the Stampede

Calgary Stampede میزبان بزرگترین نمایش در فضای باز در دنیاست. اما آیا این مکان همچنین خانه ارواحی است که متعلق به این دنیا نیستند؟ گزارش‌هایی مبنی بر دیدن اشباح، صداهای عجیب و رؤیت جای ردپاهایی که مربوط به کارگری ساختمانی است که در جریان ساخت و ساز این مجموعه مرده است، ثبت شده است.

Banff_Springs_Hotel

هتل Banff Springs

اگر به داستان‌های اشباح اعتقاد داشته باشید، ارواح متعددی وجود دارند که هتل بنف اسپرینگز (Banff Springs) را تسخیر کرده‌اند. از یک عروس در یک لباس عروسی کامل که در روز عروسی‌اش با شکستن گردنش در هتل فوت کرد تا یک پیشخدمت بازنشسته که اتاقی پر از لباس‌های یونیفرم را تسخیر کرده است.

دانشگاه Concordia

به نظر می‌رسد این ساختمان با قدمت نزدیک به 100 سال، توسط ارواح متعدد، از جمله روح یک معلم از دهه 1960 و روح Al Gersbach که گفته می‌شود در ساختمان تئاتر Constock Francis Frazier Constance تردد دارد و گاه گاه در نمایش‌ها ظاهر می‌شود، تسخیر شده است.

منبع: DailyHive