Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

Royal Alberta Museum ادمونتون این چهارشنبه پذیرش رایگان دارد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Royal Alberta Museum جدیدترین (و بزرگترین) موزه در این سمت از کشور (غرب کشور) است که 3 اکتبر افتتاح می‌شود و برای شش روز آینده بازدید از آن به صورت رایگان خواهد بود.

جلسه افتتاحیه همزمان با تعطیلات آخر هفته شکرگزاری است و علاقمندان فرصت بیشتری دارند تا از ساختمان جدید و درخشان Edmonton بازدید به عمل آورند.

وزیر فرهنگ و گردشگری آلبرتا Ricardo Miranda در گزارشی از دولت آلبرتا گفت: ” Royal Alberta Museum جدید یک نمایشگاه معماری است که در آن مردم آلبرتا تاریخ و استان خود و همچنین انعکاس خودشان را در دیوارهای این سازه مشاهده خواهند کرد.”

“بازدیدکنندگان وقایع تأثیرگذاری را که استان ما را شکل داده‌اند، تجربه خواهند کرد. وقایعی که ما را به گذشته خودمان پیوند خواهند داد. ساخت یک موزه یک کار دشوار است و ما منتظر استقبال از بازدید اهالی آلبرتا از موزه استانی هستیم تا به آن­ها نشان دهیم که چه کارهایی برای داشتن این موزه در سطح جهانی کرده‌ایم.”

افرادی که بین 3 الی 8 اکتبر از این موزه بازدید به عمل می‌آورند هزینه بسیار ارزان صفر دلار و صفر سنت را پرداخت خواهند کرد که نسبت به پذیرش در روزهای عادی که از 9 اکتبر آغاز خواهد شد، صرفه جویی 19 دلاری (برای بزرگسالان) برایشان خواهد داشت.

شما قادر خواهید بود در موزه‌ای که دارای مسحتی بیش از 419،000 متر مربع است گشت و گذار کنید و نگاهی به بیش از 5300 مورد جالب از جمله موارد زیر داشته باشید (البته موزه تنها محدود به این موارد نمی‌شود):

  • سالن‌های تاریخ انسانی و تاریخ طبیعی که تاریخچه مردم، حیوانات و مناظر آلبرتا را شرح می‌دهد
  • نمایشگاه تعاملی کودکان که طوری طراحی شده تا از طریق بازی، یادگیری و آموزش صورت گیرد
  • یک نمایشگاه وسیع از حشرات با محل تخم‌ریزی قابل مشاهده
  • یک فضا بدون هزینه ورودی که به Manitou Stone اختصاص داده شده است

آقای Don Iveson شهردار Edmonton در پیامی گفت که “بسیار خوشحالم که این انتظار طولانی برای مردم شهرم پایان می‌یابد.”

“بدین ترتیب تجربه تاریخی و فرهنگی بازدیدکنندگان افزایش خواهد یافت و این موزه گردشگران زیادی را جذب می‌کند که به نوبه خود به اقتصاد محلی ما کمک می‌کند.”

جایگاه‌های رایگان برای افتتاحیه در آخر هفته باز بودند ولی طبیعی است که همگی رزرو شده‌اند. در طول آخر هفته افتتاحیه، حدود 10،000 پذیرش walk-up وجود دارد، هرچند وب سایت هشدار داده که احتمال تشکیل صف وجود دارد.

موزه جدید در خیابان 9810 103a  در مرکز شهر Edmonton واقع شده است.

افتتاحیه Royal Alberta Museum

زمان: چهارشنبه، 3 اکتبر، 2018

زمان فعالیت مجموعه در آخر هفته:

  • چهارشنبه، 3 اکتبر: از ظهر تا 5 بعد از ظهر
  • پنجشنبه 4 اکتبر: ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر
  • جمعه، 5 اکتبر تا دوشنبه، 8 اکتبر: ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر

مکان: خیابان 9810 103a، Edmonton

پذیرش: از 3 تا 8 اکتبر رایگان است. در روزهای بعدی برای بزرگسالان 19 دلار است. تخفیف‌های دانش‌آموزی، خردسالان و سالمندان نیز پذیرفته می‌شود.

منبع: DailyHive