Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

تابستان سال آینده مصرف نوشیدنی در سواحل ونکوور قانونی می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اهالی ونکوور به زودی می‌توانند در بهار و تابستان سال آینده از آبجو خنک در ۲ ساحل ونکوور لذت ببرند. هیئت نظارت بر فضای سبز ونکوور روز دوشنبه  اجرای یک پروژه آمایشی را تایید کرد که به موجب آن امتیاز فروش دو نوع نوشیدنی (beer and wine) درنواحی مجاز سواحل Bay English و Kitsilano صادر می‌شود. بر طبق گزارش هیئت نظارت بر فضای سبز ونکوور افزودن محلی برای فروش نوشیدنی در نواحی دارای این امتیاز به بهبود تجربیات مشتریان و افزایش درآمد سواحل کمک می‌کند.

برنامه آزمایشی  ساحل Bay  English در بخش کوچکی ازاین ساحل اجرا خواهد شد که به طور مستقیم در مجاورت محل عبور و مرور عموم مردم قرار دارد. این ناحیه به عنوان یک مکان الحاقی به ناحیه دارای امتیاز متصل می‌شود و قراراست غذا، نوشیدنی‌های غیر الکلی، گازدار و تعداد محدودی از سایر نوشیدنی‌های مثل آبجو و مشروب را به مردم عرضه کند.

برنامه آزمایشی ساحل Kitsilano نیز دارای همین روند مشابه است و یک محوطه موقتی کوچک که در محل سنگفرش‌شده ناحیه دارای حق امتیاز ایجاد شده است به عنوان ناحیه الحاقی به روی عموم مردم باز خواهد بود.

هیئت نظارت بر فضای سبز ونکوور خاطر نشان کرد که سواحل Kitsilano و English Bay هم‌اکنون دارای رستوراندارانی در محل هستند که این نواحی را به مناسب‌ترین مناطق برای انجام پیمایش میدانی تبدیل می‌کند.

شروع این برنامه پیمایشی از سال ۲۰۱۹ خواهد بود و به مدت ۲ سال از ماه می تا سپتامبر اجرا خواهد شد. نتایج این آزمایش منطقه‌ای به هیئت نظارت بر فضای سبز ونکوور امکان خواهد داد تا تصمیم بگیرد آیا باید فروش نوشیدنی الکلی در سایر نقاط دارای حق امتیاز فروش نیز به مرحله عمل گذاشته شود یا خیر.

به خاطر داشته باشید اگر به دنبال نوشیدن در سواحلی از ونکوورهستید که مشمول این برنامه پیمایشی نیستند جریمه تخلف از قانون منع مصرف مشروب در مکان عمومی ۲۳۰ دلار خواهد بود.

منبع: dailyhive