Thursday, April 18, 2024
1.2 C
Calgary

بررسی میزان درآمد از Tip توسط اداره درآمد کانادا CRA

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کسانی که در صنعت خدمات کار کرده اند، می دانند که یکی از بزرگترین مزایای کار در این بخش، دریافت انعام است. تاکنون، امکان ردیابی میزان این درآمد توسط دولت امکان پذیر نبود، در نتیجه برای افرادی که در بخش های خدماتی کار می کردند، این امکان وجود داشت که با وجود داشتن درآمد زیاد، حداقل مالیات، را پرداخت کنند.

اما حالا، این افراد مراقب باشند، چرا که همه چیز در حال تغییر است.

در گزارشی که اخیرا منتشر شده است، صدها نفر به PEI فراخوانده شده اند که از اداره درآمد کانادا (CRA) در خصوص اعلام نکردن میزان درآمد خود از دریافت انعام، و پرداخت نکردن مالیات، اخطار گرفته اند.

دولت در حال استفاده از یک تکنولوژی مدرن برای محاسبه میزان انعام ها است. آنها در حال جمع آوری اطلاعات از پرداخت های نقدی و اعتباری هستند که در نتیجه آن، میزان دریافت انعام توسط هر فرد در یک شیفت کاری مشخص می شود.

این روش باعث ناراحتی و خشم برخی از کارکنان این صنعت خدماتی شده است، چرا که آنها می گویند، این روش، هزینه ای که کارکنان به کارمند پشتیبان پرداخت می کنند را در نظر نمی گیرد.

اما CRA گفته است، که کارکنان این بخش، می توانند این موضوع را در برگه مالیات خود قید کنند. از سوی دیگر، این بررسی دیجیتالی، نمی تواند انعام هایی که به صورت مستقیم به کارکنان پرداخت می شود را محاسبه کند.

اکنون زمان خوبی برای دنبال کردن این راهنمایی ها است چرا که دولت تصمیم دارد، مالیات ها را از سال 2014، مجددا بررسی کند. انعام هایی که پیش از این در برگه مالیات اشخاص اعلام نشده اند، می توانند با مجازات نقدی 50 درصدی روبرو شوند.

منبع: dailytings