Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

محل های برگزاری روز یادبود در کلگری Remembrance Day

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

این رویداد که در روز یکشنبه در کلگری برگزار خواهد شد، به مناسبت صدمین سالگرد اتمام جنگ جهانی اول است. اگر دوست دارید که در این رویداد شرکت کنید، محل های برگزاری به شرح زیر است:

Calgary’s Field of Crosses, photographed at sunrise on Nov. 5, 2018. GAVIN YOUNG / POSTMEDIA
  1. موزه خدمات نظامی

موزه خدمات نظامی، پیش از گشایش موزه، این رویداد را برگزار خواهد کرد. صندوق های کمک مالی نیز برای کمک به گروه های پشتیبانی مجروحان جنگ در این محل قرار خواهد داشت.

این رویداد با ورود مهمانان افتخاری در ساعت 10:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 11:30 ادامه خواهد داشت.

محل: موزه خدمات نظامی، 4520 Crowchild Tr. S.W

  1. میدان یادبود صلیب ها

این میدان 10 سال پیش ساخته شده، و توسط پروژه میراث کانادایی و سازمان خانوادگی McCann پشتیبانی می شود. قرار است که در این رویداد، 21 اسلحه راس ساعت 11 شلیک خواهند شد. از شرکت کنندگان خواسته می شود که حداقل 100 متر از اسلحه دور بمانند.

محل: Memorial Field of Crosses، بین خیابان 3 و Centre Street

  1. رژه Calgary Highlanders

یکی از هنگ های کلگری در این رویداد، به عنوان بخشی از مراسم سالانه رژه خواهد رفت.

در این مراسم که از ساعت 10 صبح شروع خواهد شد، می شود، اعضای Highlanders در امتداد خیابان چهارم S.W، حد فاصل خیابان های 12 و 13 رژه خواهند رفت.

محل: پارک یادبود مرکزی، 1221، خیابان دوم، SW

  1. مراسم Jubilee Auditorium

در این مراسم که شرکت کنندگان آن از سیاستمداران، مجروحان جنگ، اعضا سازمان های نظامی و اجتماعی هستند، از ساکنان کلگری نیز دعوت می شود تا در این مراسم خصوصی شرکت کنند.

بلیط ورود به مراسم رایگان، اما تعداد آن نیز محدود می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 4039913219، تماس بگیرید.

محل: Southern Alberta Jubilee Auditorium

  1. Kensington Legion

درب های لژیون رویال کانادایی در کلگری شمالی، شماره 264، ساعت 9:30 صبح باز خواهد شد و مراسم ساعت 10:40 آغاز می شود. در این مراسم، محدودیتی برای حضور مجروحان جنگی وجود نخواهد داشت، اما صندلی برای غیرنظامیان محدود خواهد بود.

منبع: calgaryherald