Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

بهترین شهرهای کانادا برای افراد با استعداد در تکنولوژی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

63% از میزان افزایش کارهای های-تک در شهرهای تورنتو، مونترال، اتاوا و واترلو، اتفاق افتاده است.

زمانیکه صحبت از استعداد در تکنولوژی می شود، تورنتو هنوز اول است، البته یک مطالعه جدید نشان می دهد که شهرهای دیگر کانادا نیز به این رقابت پیوسته اند.

گزارش جدید 2018 Canadian Tech Talent اعلام کرده است که شهرهایی همچون همیلتون، کبک، و Halifax در میان 10 بازار با استعداد تکنولوژی در کانادا هستند، و اتاوا و واترلو نیز در 5 شهر برتر قرار دارند.

در این گزارش که توسط CBRE کانادا منتشر شده، آمده است:  “فناوری تبدیل به یک نیرو برای ساختمان های شهر شده است.” “فناوری به تمامی مولفه های سنتی اقتصادی متصل شده است و ممکن است در آینده، بسیاری از شهرهای کانادا به یک مرکز فناوری تبدیل شوند.”

در این گزارش که 20 شهر کانادا در آن بررسی شده، تلاش شده است تا یک “تصویر جامع از اکوسیستم تکنولوژی کانادا” ارائه شود، همچنین گزارش CBRE 2018 Scoring Tech Talent در آمریکای شمالی، در اوایل سال جاری منتشر شده است.

در این بررسی، سرمایه گذاری شرکت های بزرگی در تورنتو، از جمله Uber, NVIDIA, Etsy, Samsung و LG ، و همچنین افتتاح دفاتر شرکت های Shopify, Microsoft, Touch Bistro, OpenText و Google نیز در نظر گرفته شده است.

برترین شهرها برای شاغلین در زمینه تکنولوژی

در تورنتو، مونترال، اتاوا، واترلو و انتاریو – شهرهایی که به عنوان بخش های با تکنولوژی پیشرفته در نظر گرفته شده اند – 63.1 درصد رشد مشاغل در زمینه تکنولوژی طی سال های 2012 تا 2017  اتفاق افتاده است.

فقط در تورنتو، 82.100 شغل جدید در زمینه فناوری طی دوره گفته شده، ایجاد شده است، که نشان دهنده نرخ رشد 51.5 درصد است.

در مجموع، طی سال های 2012 تا 2017، در کانادا 178،800 شغل در زمینه فناوری ایجاد شده است، که از این تعداد، فقط 57،600 شغل در سال 2017 ایجاد شده است.

“در شهر کبک، تمرکز زیادی بر استعدادهای تکنولوژی دارد که بالاتر از میانگین ملی است، در حالیکه در ویکتوریا و همیلتون، کارکنانی با کیفیت بالا و تحصیل کرده با حقوق متوسط ارجح است.”

در تمامی این چهار شهر، تمرکز بر شرکت های فناوری، بیش از چهار درصد بوده، در حالیکه میانگین در کل کانادا 2.6 درصد می باشد.

در این گزارش آمده است که : “این بازارها، محلی برای اختصاص به شرکت هایی در زمینه های هوش مصنوعی، وسایل نقلیه اتوماتیک، رباتیک، فن آوری مالی (fintech) و توسعه نرم افزار هستند.”

منبع: cicnews