Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

در نظر نگرفتن شاگرد ممتاز، عملکرد بهتر در دانش آموزان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مدرسه ای در منطقه شمال ونکوور، همچنان به روند حذف شاگرد اول ادامه می دهد، اما پیشرفت تحصیلی را هنوز معتبر می داند.

طی سال گذشته، انتخاب شاگرد ممتاز را از کلاس های 8 و 9 حذف کرد، و امسال این کار را با کلاس 10 ادامه خواهد داد. سال آینده، برخی از مدارس به طور کلی این سیستم را حذف خواهند کرد.

Deneka Michaud به Gloria Macarenko مجری برنامه On The Coast این طور گفته است: “به جای اینکه فقط یک لیست پرینت بگیریم و روی دیوار نصب کنیم، مدرسه تصمیم گرفته است که پیشرفت تحصیلی را به روش معنادار دیگری معرفی کند، همانطور که افتخارات ورزشی یا هنری معرفی می شوند.”

Michaud گفته است که تغییراتی در واحدهای تحصیلی در نظر گرفته شده است و قرار است به جای اینکه یک گزارش مختصر از وضعیت تحصیلی داده شود، گزارش ترکیبی دقیق تری ارائه شود. او در ادامه گفته است که گزارش های قدیمی این موارد را در نظر نمی گرفتند و فقط 2 صفحه اول گزارش دیده می شدند.

او در ادامه گفته است که سیستم معرفی شاگرد ممتاز، در تمامی مدارس و نواحی به صورت یکسان نبوده، به این معنی که محدودیت هایی به عنوان شاخص موفقیت تحصیلی داشته است.

به گفته او، حذف معرفی شاگرد ممتاز، ممکن است به نتایج بهتری در دانش آموزان منجر شود.

“به جای اینکه از ریسک کردن برای یادگیری بترسند، چرا که از این نگران هستند که نمره ای که می خواهند را در کارنامه نگیرند، می توانند به یادگیری عمیق تر روی آورند و بدانند که عملکرد آنها در طول دوره تحصیل مدنظر قرار خواهد گرفت.”

گزارش کامل را می توانید از لینک زیر گوش کنید:

http://www.cbc.ca/player/play/1396732995545/

منبع: cbc