استفاده از ماریجوانا برای مصارف پزشکی از سال ۲۰۰۱ در کانادا قانونی شد و ۴۰ شرکت مجوز تولید آن را دارند.

دولت کانادا می گوید قانونی کردن این ماده ضمن اعمال مقررات سفت و سخت، کنترل آن را آسانتر می کند، از جرایم سازمان یافته می کاهد، باعث کاهش فشار بر پلیس و سیستم قضایی می شود و بهداشت عمومی را تقویت می کند. شبکه سی بی سی کانادا گزارش می دهد که دولت فدرال طرحی را برای قانونی کردن مصرف حشیش تا ماه آوریل ارائه خواهد کرد.

یک شرکت بین المللی کانابیس با شرکت Venture Communications در کلگری وارد همکار شده‌اند .

Nuuvera که در زمینه تولید تجاری و توزیع جهانی محصولات حشیش فعالیت می کند، اخیرا اعلام کرده است که با شرکت آرلن دیکینسون Venture Communications، که یک شرکت بازاریابی در کلگری است، همکاری خود را آغاز کرده است.

‎این شرکت در حال آماده سازی خود برای تصویب قانون استفاده از ماریجوانا توسط دولت کانادا در ماه جولای 2018 است و امیدوار است که با همکاری شرکت Venture بتواند حضور خود را در چنین بازار جدیدی تقویت کند.

لورن ابونی مدیر اجرایی شرکت Nuuvera میگوید: “شرکت Nuuvera در حال ساخت یک شرکت جهانی برای یک صنعت در حال ظهور با بازارهای نوظهور است، بنابراین ما به دنبال یک آژانس بودیم که بتواند یک برند جهانی بر اساس اصول کانادا ایجاد کند.”

“بهترین گزینه ما آرلن دیکینسون (Arlene Dickinson) که یکی از برترین بازاریاب های کانادا هست، بود.”

‎دیکینسون اظهار داشت که دستیابی شرکت Nuuvera تنها قانون جدید کانادا رو در بر نمی گیرد بلکه شامل همه دنیا خواهد شد.

‎دیکینسون در این باره گفت: “کانادا در این بازار، سریع در حال رشد است. “با هدف تولید محصولات با کیفیت بالا، سازگار و ایمن که پیشتاز نوآوری در این صنعت باشد، شرکت Nuuvera کاملا موقعیتی برای بهره برداری از این فرصت – در کانادا و در سراسر جهان است.

ترجمه و گردآوری : مسعود طباطبایی

مقاله قبلیبیشترین نامزدی فیلم «آوا» در آکادمی فیلم کانادا
مقاله بعدیآمار تغيير قيمت خانه در محلات كلگرى در سال ٢٠١٧