Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

میانگین اجاره بهای خانه‌های کانادا در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر تا به حال امید داشتید که با فرا رسیدن سال جدید می‌توانید خانه بهتر و البته ارزان‌تری در کانادا اجاره کنید سخت در اشتباه بودید. به گفته Padmapper میانگین اجاره بهای خانه‌های کانادا در این ماه بدین گونه بوده است: ۸ شهر شاهد افزایش، ۷ شهر کاهش و ۹ شهر بدون تغییر بوده‌اند.

۵ مورد از گران‌ترین بازارها برای اجاره در کانادا تقریبا در ماه گذشته بدون تغییر مانده‌اند. در تصویر می‌توانید ۱۰ مورد از گران‌ترین شهرهای این کشور را مشاهده نمایید.

کرایه

باردیگر تورنتو جایگاه اول را به عنوان گران‌ترین شهر برای میانگین اجاره بهای خانه‌های کانادا از آن خود کرد. در این ماه قیمت اجاره در شهر تورنتو با میانگین ۲,۲۶۰ دلار برای یک خواب و ۲۸۵۰ دلار برای دو خواب ثابت باقی ماند.

ونکوور (بریتیش کلمبیا) نیز رتبه دوم را در میان گران‌ترین اجاره‌ها برای شهرهای کانادا دارد و قیمت یک خواب با ۱.۴٪ افزایش به ۲,۱۳۰ دلار و دو خواب با حدود ۲.۵٪ افزایش به ۳,۲۳۰ دلار رسید.

برنابی (بریتیش کلمبیا) نیز جایگاه خود به عنوان سومین شهر گران از نظر اجاره بها در کانادا را حفظ کرده است. قیمت یک خواب بدون تغییر ۱,۵۷۰ دلار و دوخواب با ۱.۳% افزایش به ۲,۲۹۰ دلار رسید.

جایگاه چهارم با ۳.۴٪ افزایش و میانگین ۱,۵۰۰ دلار برای یک خواب و ۱,۷۸۰ دلار برای دو خواب را مونترئال کسب کرده است.

ویکتوریا (بریتیش کلمبیا) با ۳.۱٪ افزایش و میانگین ۱,۳۵۰ دلار برای یک خواب و ۲.۸٪ کاهش و میانگین ۱,۴۰۰ دلار برای دوخواب در جایگاه پنجم میانگین اجاره بهای خانه‌های کانادا مانده است.

در این ماه سنت کاترینز، انتاریو با بیش‌ترین افزایش قیمت ماهانه برای یک‌خواب مواجه شد و با ۵.۳٪ افزایش به ۱,۲۰۰ دلار رسید اما قیمت دو خواب با میانگین ۱,۴۱۰ دلار ثابت ماند.

ارزان‌ترین‌ گزینه برای اجاره کردن یک خواب در کانادا وینزر، انتاریو است که می‌توانید با پرداخت ۷۳۰ دلار در ماه آن را در اختیار داشته باشید. اگر هم دو خواب را برای کرایه کردن در نظر دارید سری به سینت جانز، نیوفاندلند بزنید که قیمت‌های آن به صورت میانگین ۸۹۰ دلار است.

منبع: dailyhive.com