Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

پخش آنلاین و رایگان فیلم‌ کوتاه کانادایی نامزد اسکار

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فصل جوایز سینمایی فرا رسیده و بحث پیرامون فستیوال‌ اسکار حسابی داغ است. علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های سینمایی شانس آن را دارند که از تاریخ ۱۱ ماه فوریه تا ۲۴ همین ماه به تماشای پخش آنلاین و رایگان فیلم‌ کوتاه کانادایی نامزد اسکار بنشینند.

این فیلم که Animal Behaviour نام دارد کاری از Alison Snowden و David Fine است. داستان فیلم درباره گروهی از حیوانات است که در جلسه درمانی شرکت کرده‌اند و هریک از مشکل متفاوتی رنج می‌برند.

پنج حیوان، از جمله یک زالو که از اضطراب جدایی و یک پرنده که از احساس گناه رنج می‌برند، به طور منظم برای بحث در مورد خشم درونی خود در یک جلسه درمانی تحت نظر یک روان درمانگر سرسخت ملاقات می‌کنند. گوریلی به نام ویکتور نیز به آن‌ها می‌پیوندد که مشکلش مدیریت خشم است، او اعتقاد دارد که افراد نمی‌توانند با صحبت کردن ذات خود را تغییر دهند.

animal behaviour

این فیلم بامزه و احساسی از دیدگاهی منحصر به فرد برخوردار است و تلاش می‌کند مخاطب را با این سوال مواجه کند که آیا ما باید طبیعت ذاتی خود را بپذیریم؟ (در حالی که تاکید بسیاری بر روی ذات و طبیعت دارد)

اهالی کانادا می‌توانند تا تاریخ ۲۴ ماه فوریه به تماشای پخش آنلاین رایگان فیلم‌ کوتاه کانادایی نامزد اسکار در سایت‌های  NFB.ca، Facebook و YouTube بنشینند.

تهیه کننده این انیمیشن Michael Fukushima از استودیو انیمیشن NFBمونترآل است. Animal Behaviour هفتاد و پنجمین محصول NFB است که نامزد اسکار شده است و این بهترین رکورد یک کمپانی فیلم سازی خارج از هالیوود است.

هیئت ملی فیلم 12 جایزه اسکار را در طول 79 سال گذشته دریافت کرده است، از جمله جایزه اسکار افتخاری 1989 برای برتری کامل در سینما. نود و یکمین جشنواره فیلم اسکار در روز یکشنبه ۲۴ ماه فوریه در سالن Hollywood’s Dolby برگزار می‌شود.

منبع: dailyhive.com