Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

توقف پخش آهنگ‌های مایکل جکسون در برخی رادیوهای کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سه رادیو محلی در مونترآل آهنگ‌های مایکل جکسون را به دلیل اتهامات جدیدی که در مستند Leaving Neverland از شبکه HBO به او وارد شد، از لیست پخش خود حذف کرده‌اند.

سخنگوی ایستگاه‌های رادیویی فرانسوی زبان CKOI، Rythme و رادیو انگلیسی زبان The Beat اعلام کرد که آن ها پخش آهنگ‌های مایکل جکسون را متوقف کرده‌اند.

این گزارش می گوید ایستگاه های رادیویی کانادایی به نظرات و واکنش مخاطبانشان گوش می دهند و بر این اساس واکنش نشان دادند.

این فیلم دو قسمتی که هفته گذشته منتشر شد، درباره Wade Robson و James Safechuck است که ستارۀ پاپ را در مورد سوء استفاده جنسی از خود طی چند سال در دوره کودکیشان متهم می‌کنند.

طبق این گزارش، Jackson’s estate این مستند را محکوم کرده و علیه HBO پرونده ای را تشکیل داده است. آنها ادعا می کنند که فیلم مستند، با اعضای خانواده و دیگر مدافعان جکسون، که مدعی هستند که سوء استفاده از کودکان هرگز اتفاق افتاده، صحبت نکرده است.

کارگردان مستند در دفاع از کار خود می‌گوید آن‌ها تنها راوی گفته‌های Robson و Safechuck هستند. آن‌ها در حال حاضر ۳۶ و ۴۰ سال دارند هر دو علیه جکسون که در سال ۲۰۰۹ فوت کرده است شهادت داده‌اند.

قربانیان ادعا می کنند که این سوء استفاده از ۷ سالگی Robson و 10 سالگل Safechuck آغاز شده بود. در سال ۲۰۰۵ پرونده مایکل جکسون با تبرئه او بسته شد.

منبع: dailyhive.com