Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

رونمایی احتمالی اپل از سرویس استریم ویدیو در رویداد ۲۵ مارس

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نتفلیکس خودت را آماده کن: به نظر می‌رسد که غول بزرگ درهٔ سیلیکُن، اپل دارد خودش را آماده رونمایی از سرویس استریم ویدیو و تلویزیون اینترنتی می‌کند.

قرار است روز ۲۵ مارس رویدادی در تالار استیو جابز واقع در مقر مدرن این شرکت در کوپرتینو، یعنی اپل پارک، برگزار شود. اپل با فرستادن دعوتنامه‌هایی از رسانه‌ها و افراد سرشناس حوزه فناوری دعوت کرده تا در این مراسم حضور یابند.

apple-25-march-2019-event.png

جزئیات مراسم مثل همیشه سِری مانده‌اند ولی انتظار بر این است که اپل سرویس تلویزیون اینترنتی جدیدش را رونمایی کند تا کاربرانش بتوانند سریال‌های جدیدی را روی آن ببینند.

در ماه‌های اخیر اپل سخت مشغول استخدام گروه‌های تولید تلویزیونی بوده تا کاتالوگ شوهای این سرویس را در زمان معرفی، جذاب کند.

یکی از سریال‌های پرهزینه‌ای که گفته می‌شود به سرویس اپل خواهد آمد، See با بازی جیسون موموآ بازیگر مشهور فیلم پرفروش Aquman است که در ماه‌های اخیر فیلمبرداری آن در بریتیش کلمبیا در جریان بوده است.

جزئیات این سرویس جدید از جمله هزینه اشتراک ماهانه‌اش، کاملا مخفی مانده‌اند اما به نظر می‌رسد که اپل شوهای اوریجینال خود را رایگان به کاربران آیفون و آیپد ارایه خواهد کرد و در کنار آن امکان مشاهده پولی تولیدات دیگر شرکت‌ها مثل Showtime و Starz را هم فراهم می‌کند.

اخیرا CNBC در گزارشی نوشته بود که اپل می‌خواهد نهایتا تا آوریل یا مِی این سرویس را عرضه کند و قرار نیست نتفلیکس و Hulu در بین کانال‌های تامین محتوای ویدیویی‌اش باشند.

غیر از سرویس استریم ویدیو، گویا اپل ایدهٔ «نتفلیکسی برای دنیای خبر» را هم در این مراسم رونمایی خواهد کرد که گمان می‌رود یک سرویس اشتراک اخبار باشد و به رسانه‌ها و مجلات امکان کسب درآمد از کاربران iOS را بدهد.

وال‌استریت‌ژورنال اخیرا گزارش داده بود که اپل سعی در گنجاندن چندین رسانه معتبر در این سرویس خبری جدید دارد تا کاربران با پرداخت اشتراک ماهانه بتوانند اخبار دست‌اول و باکیفیت دنیا را دریافت کنند.

منبع: Daily Hive