Wednesday, April 24, 2024
2.9 C
Calgary

بازدید ۱۰دلاری از Studio Bell

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شما می توانید در ماه آوریل قرارهای خود را فقط با 10 دلار در Studio Bell برنامه ریزی کنید. اولین باری که این قرارهای ارزان قیمت در کلگری توسط مرکز موسیقی ملی پیشنهاد شد تابستان گذشته بود.

به گفته Cynthia Klaassen، مدیر بازدید کنندگان این مرکز:

“هر زمان که این برنامه های 10 دلاری را برگزار می کنیم، عکس العمل های بسیار مثبتی از بازدیدکنندگان دریافت می کنیم.”

“ساعت های بیشتری که Studio Bell باز هستند، فرصتی برای اهالی کلگری است تا بتوانند در خارج از ساعت 9 تا 5 عادی از این مرکز بازدید کنند. ما امیدواریم که حتی افرادی که برای اولین بار است از این مرکز بازدید می کنند، از این برنامه 10 دلاری در شب های امسال استفاده کنند.”

 

این رویداد از ساعت 5 تا 8 شب برگزار خواهد شد و به کسانی که ساعات اداری کار می کنند، این فرصت را می دهد تا از ساختمان جدید و تمامی مواردی که در آن وجود دارد، بازدید کنند.

بازدیدکنندگان می توانند از تمامی فعالیت های تعاملی، موزیک های کانادایی و نمایشگاه موقت جدید بازدید کنند.

کسانی که در طی این رویداد از مرکز بازدید کنند، مشمول استفاده از تخفیف 15% برای غذا و نوشیدنی در King Eddy و یک تور عمومی با قیمت 7 دلار می شوند.

این شب های خاص، به بازدیدکنندگان این فرصت را نیز می دهد که “از پشت شیشه” از کلکسیون مرکز بازدید کنند و علاوه بر بازدید از این مجموعه از صدای سازها نیز لذت ببرند. قیمت این تور 7$ است.

اگر که فکر می کنید دوست دارید از Studio Bell چندین بار در طول سال بازدید کنید، می توانید با پرداخت 58 دلار به عنوان حق عضویت، از امکان بازدید نامحدود مرکز، تخفیف بلیط های کنسرت و همینطور استفاده از رویدادهای خاص استفاده کنید.

اگر اهل برنامه های هنری و ادبی هستید، شاید بازدید از کتابخانه کلگری که یکی از 52 مکان دیدنی دنیا است نیز برای شما جالب باشد.

برنامه این رویداد در سال 2019:

  • تاریخ های برگزاری:
  1. April 10
  2. May 14
  3. June 11
  4. July 9
  5. August 13
  6. September 10
  7. October 8
  8. November 12
  • محل برگزاری:  Studio Bell — 850 4th Street SE, Calgary
  • ساعت: 5 تا 8 شب
  • قیمت بلیط: 10 دلار، آنلاین

منبع: DailyHive