Wednesday, April 24, 2024
2.9 C
Calgary

نیاز به بچه های بیشتر برای مطالعه در خصوص میگرن دوران کودکی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

محققان در بیمارستان کودکان آلبرتا به دنبال کودکان بیشتری هستند تا بتوانند از آنان برای مطالعه در خصوص میگرن دوران کودکی کمک بگیرند.

به گفته دکتر Tiffany Bell که مدیر این پروژه است: “سردردهای میگرنی در کودکان به درستی بررسی نشده اند.”

“ما می دانیم که کودکان به میگرن دچار می شوند، اما نمی دانیم که علت آن چیست؟ چرا برخی کودکان به آن دچار می شوند؟ چرا برخی کودکان در سنین پایین دچار میگرن می شوند؟”

“در نتیجه به دنبال کودکانی هستیم که بتوانیم روی آنها این علل را بررسی کنیم”

این بررسی شامل MRI مغز و بررسی های رفتاری توسط ماشین می شود که می تواند سبب لرزش هایی در نوک انگشتان کودکان شود.

Bell امیدوار است که این بررسی که اکنون در نیمه راه خود است، با کمک 30 کودک مبتلا به میگرن و 30 کودک دیگر که به این بیماری دچار نیستند انجام شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای چگونگی شرکت در این مطالعه می توانید با موسسه Hotchkiss Brain Institute در تماس باشید.

به نظر می رسد که کودکان در زمان سردردهای میگرنی، دچار دردهای شکمی نیز می شوند. همچنین اضطراب، افسردگی، بی نظمی در خواب و تغذیه نیز از سایر مواردی می باشد که در این کودکان دیده می شود.

میگرن در دوران کودکی

اولین کودکی که در این مطالعه شرکت کرده بود، Mason Oosterhuis با 10 سال سن است که می گوید هر زمان تغییرات آب و هوایی رخ می دهد او دچار سردردهای میگرنی می شود.

او می گوید: “انگار یک چیزی درست نیست… نمی دانم چطور توضیح دهم، اما واقعا اذیت می کنند. مثل این است که کسی بخواهد صدای زیادی درآورد تا من دچار سردرد شود.”

به نظر می آید که او از زمان نوزادی دچار میگرن بوده است. او امیدوار است که این مطالعه کمک کند تا کودکان دیگر، همانند او به این بیماری دچار نشوند.

اگر به دنبال چگونگی بیمه در خصوص بیماری های حاد هستید، پیشنهاد می کنیم تا این پست را مطالعه کنید.

منبع: CBC