Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

ثبت رکورد بالاترین قیمت بنزین در ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با وجود اینکه در اوایل این هفته هشدار داده شده بود که قیمت بنزین در ونکوور افزایش پیدا می کند، اما در برخی مناطق، قیمت بنزین به شدت افزایش پیدا کرده و رکورد جدیدی از بالاترین قیمت بنزین در ونکوور را ثبت کرده است.

روز 5شنبه، Dan McTeague، تحلیل گر صنعت نفت و گاز در GasBuddy.com، در یک رشته توئیت اعلام کرد که قیمت بنزین به بالاترین سطح خود از ماه اکتبر گذشته رسیده اند و انتظار می رود که باز هم افزایش پیدا کنند. رکورد جدید 1.649 سنت برای هر لیتر بنزین است.

با این حال، حداقل یک پمپ بنزین در این منطقه اعلام کرده است که قیمت بنزین حتی بیش از نرخ اعلام شده توسط Dan McTeague بوده و با نرخ 1.67 دلار برای هر لیتر، فروخته می شود.

اوایل این هفته McTeague اعلام کرده بود که مالیات کربن در بریتیش کلمبیا به زودی افزایش پیدا خواهد کرد.

افزایش قیمت آوریل گذشته شروع شده بود، زمانی که نرخ مالیات 35 دلار در هر تن بود. این نرخ، به طور سالانه 5 دلار افزایش پیدا خواهد کرد تا زمانی که به 50 دلار در تن در سال 2021 برسد.

لازم به ذکر نیست که اواخر ماه آوریل، پمپ های بنزین، با نرخ تابستانی، گازوئیل را عرضه خواهند کرد.

نرخ تابستانی، معمولا بالاتر از نرخ زمستانی بوده و می توان انتظار داشت که نرخ بنزین به ازای هر لیتر چند سنت بیشتر از قیمت فعلی شود.

به گفته Dan McTeague، کارشناس ارشد صنعت نفت و گاز در GasBuddy: “تا همین الان هم به طور متوسط با افزایش نرخ بنزین با 20 سنت در هر لیتر، روبرو بودیم، اما انتظار می رود که قیمت ها از این هم بیشتر شود.”

عوامل دیگر از جمله قیمت نفت و همچنین کاهش ارزش دلار کانادا سبب شده است تا قیمت بنزین افزایش پیدا کند.

McTeague پیش بینی کرده است که قیمت بنزین، همچنان تا اوایل تابستان افزایش پیدا کند.

منبع: DailyHive