Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

بزرگترین فستیوال جهانی آبجو امسال بهار در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شاید مرزها و اقیانوس‌ها ما را از هم جدا کنند. شاید باورها، افکار، و زبان‌های مختلف ما را دور کنند. اما جدای از تفاوت‌های فرهنگی، جغرافیایی یا اجتماعی، بیشتر ما می‌توانیم روی این نکته توافق کنیم:

بعد از یک هفتهٔ طولانی، تقریبا هیچ‌چیزی بهتر از غذای خوب و نوشیدنی خنک و همنشینی با آدم‌های خوب، نمی‌چسبد.

امسال می‌توانید در فستیوال جهانی آبجو در کلگری، مشکلاتتان را با نوشیدن و شادی به فراموشی بسپارید. این رویداد مشهور جهانی بیش از هفتصد هزار آبجو، شراب و نوشیدنی دیگر را از ۲۰۰ تولیدکننده به کلگری خواهد آورد، و غذاهای عالیِ بیش از ۳۰ رستوران و غذاسرای محلی نیز در دسترس خواهند بود.

با پروازی چند ساعته می‌توانید خودتان را به یک تعطیلات رویایی برسانید که هم حال و هوای اسکاتلند را دارد و هم جذابیت ژاپن را، شما را به یاد کارگاه‌های شراب‌سازی نیویورک و کوه‌های راکی می‌اندازد، و حس حضور در اکتبرفست آلمان را یادآور می‌شود.

طعم نوشیدنی‌های همه این کشورها را زیر زبان خواهید داشت و نیازی نیست رانندگی کنید -و خدای ناخواسته داخل خودرو بالا بیاورید— با اوبر سواری می‌توانید خودتان را از فستیوال به هتل یا خانه برسانید و فردا دوباره از نو شروع کنید.

برگزاری فستیوالی به این بزرگی فقط به خاطر پشتیبانی سازمان فستیوال آبجوی آلبرتا ممکن است. این سازمان مسئول برگزاری رویدادهای دیوانه‌وار زیادی در غرب کانادا بوده است، هر کدام بزرگتر از قبلی‌ها.

نه فقط در این فستیوال دست‌اندرکاران این صنعت تشویق می‌شوند، بلکه خیریه‌ها هم پشتیبانی خواهند شد. این رویداد مشخصا به گردآوری کمک‌های مالی برای AAFS (انجمن دوستی اوتیسم آسپرگر در کلگری) و Kids Up Front می‌پردازد.

فستیوال آبجوی کلگری ۲ روزه است که دلیل خوبی دارد: آدم از حد خودش خارج نمی‌شود.

در این دو روز مزه‌های پنیر و بیکِن را فراموش نکنید و در طول روز غذاهای سنگین‌تر بخورید، و حتما قبل از ساعت ۹ در محل فستیوال حضور یابید تا جا نمانید.

تجربه بصری حضور در این فستیوال شما را به یاد سریال The Walking Dead خواهد انداخت. شلوغ و پرهمهمه برای ساعت‌های متمادی.

51947705_361780701083127_5780216223391354003_n.jpg

اما نگذارید این شلوغی شما را بترسانند. مطمئن باشید که تجربه‌ای به یادماندنی خواهید داشت و مزه‌ها هرگز از یادتان نخواهند رفت. اینجا بهترین فستیوال آبجوی روی زمین است.

خوب است به سمینار‌های استادی در شراب‌سازی هم بروید که توسط چندین استاد بزرگِ آلبرتا برگزار می‌شوند و شما را با محیط کارگاه‌ها و سنت‌های ساخت مشروبات آشنا می‌کنند. ضمن اینکه در آنها شرکت می‌کنید بد نیست به منطقه Distillery هم بروید و The Canadian International Beer Awards را هم تماشا کنید.

در این مسابقه داوران حرفه‌ای گروهی از سلبریتی‌های علاقمند به مشروب را هدایت می‌کنند تا در ۲۰ بخش مختلف برنده‌ها را انتخاب کنند.

51951573_545777092583982_8160439534635269957_n.jpg

این فستیوال در روز اول جمعه ۳ مِی از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۱۰ شب، و در روز دوم شنبه ۴ مِی از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۱۰ شب در BMO Centre برگزار می‌شود. قیمت‌های ورودی از ۱۹ تا ۴۹ دلار هستند که تجربه‌های عادی یا V.I.P را برای شما ممکن می‌کنند.

می‌توانید بلیت‌ها را در لوکیشن‌های Sobeys یا Safeway بخرید یا آنها را آنلاین از وبسایت رسمی فستیوال‌های آبجوی آلبرتا تهیه کنید.

منبع: Narcity