Thursday, April 18, 2024
-1.2 C
Calgary

نمایشگاه بین‌المللی خودروی کلگری 2019

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

قرار است هفته آینده 39امین نمایشگاه بین‌المللی خودروی کلگری در محوطه Stampede آغاز به کار کند و جدیدترین مدل‌های تولیدی خودروسازان از سراسر دنیا در محیطی به وسعت 250،000 فوت مکعب به نمایش در آیند. این رویداد که اولین نمایشگاه خودرویی غرب کانادا در سال جدید به حساب می‌آید از تاریخ 17 تا 21 آوریل و در مرکز BMO برگزار خواهد شد.

جیم گیلسپی که مدیر اجرایی انجمن فروشندگان اتومبیل کلگری است درباره این رویداد گفت: این یک فرصت عالی است که خودروسازان بهترین محصولات خود را پیش از ورود به بازار در معرض نمایش عمومی قرار دهند. بعلاوه نمایشگاه محیطی ایمن و عالی برای حضور خانواده‌ها و دوستداران دنیای خودرو است تا از نزدیک این تولیدات را مشاهده کنند و با پیشرفت‌های این صنعت آشنا شوند. امسال این نمایشگاه توجه ویژه‌ای به خودروهای برقی و هیبریدی دارد.

شرکت‌های مختلف در این نمایشگاه دارای غرفه هستند. بدون شک دوستداران بازار وانت برای مشاهده مدل جدید Ranger کمپانی فورد از نزدیک لحظه‌شماری می‌کنند. این مدل بر روی شاسی مستحکم فولادی سوار شده و از موتور 2.3 لیتری Eco-Boost و چهار سیلندر این شرکت نیرو می‌گیرد. گیربکس 10 سرعته اتوماتیک و پیشرفته فورد وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد.

شرکت شورولت با احیای مجدد نام بلیزر وارد بازار کراس‌اوورها در سال 2019 شده است. این خودرو بر روی شاسی GMC آکادیا شکل گرفته و برخی از ویژگی‌های ظاهری کامارو در آن قابل تشخیص است. نیروی موتور 2.5 لیتری و چهار سیلندر بلیزر در مدل معمولی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. گیربکس 9 سرعته این کمپانی نیز نیروی موتور را به این محور انتقال می‌دهد. این مدل امکان سفارش با موتور 3.6 لیتری را نیز دارد که در این صورت گیربکس 9 سرعته قدرت را قادر خواهد بود به هر چهار چرخ نیز انتقال دهد.

غرفه شرکت ولوو نیز با معرفی مدل جدید S60، V60 wagon و V60 Cross Country توجه‌ها را به سوی خودش جلب کرده است. مدل‌های جدید سری 60 ولوو دارای ظاهری زیبا و عضلانی و قابلیت‌های اسپرت هستند. نمای جلو و ساختار کلی ظاهری آن‌ها دارای شباهت‌هایی است که آن‌ها را به یکدیگر پیوند می‌دهد. مدل wagon با ارائه فضای بار نسبتا مناسب می‌تواند مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان کانادایی نمایشگاه قرار گیرد. مدل Cross Country به صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ متحرک است و از قابلیت آفرود نسبتا خوبی بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد بهترین زمان برای بازدید از نمایشگاه همزمان با برگزاری بیستمین اجرای باشکوه Vehicles and Violins باشد که عصر روز 16 آوریل برگزار خواهد شد. بازدیدکنندگان در این روز می‌توانند از اجرای اعضای گروه ارکستر فیلهارمونیکای کلگری، نوشیدنی‌های عالی و تماشای جدیدترین مدل خودروسازان لذت ببرند. هزینه بلیط برنامه Vehicles and Violins 150 دلار است و می‌توانید با شماره‌گیری 0707-974-403 آن را تهیه کنید.

روز چهارشنبه بازدید ویژه سالمندان از نمایشگاه دایر است و بلیط آن برای افراد بالای 65 دلار 7.5 دلار می‌باشد. روز پنجشنبه به قهرمانان تعلق دارد و هزینه بلیط برای آتش‌نشان‌ها، ماموران پلیس، نیروهای امنیتی و کادرهای اورژانس که مشغول به کار و یا بازنشسته هستند 7.5 دلار است. بعلاوه روز پنجشنبه Universal Lincoln Ladies Night نیز می‌باشد و در این روز به 750 نفر بانوی نخست که با بلیط 7.5 دلار به نمایشگاه بیایند یک پک هدیه شامل پیشنهادهای ویژه، کوپن‌ها، شکلات و رز زرد اهدا خواهد شد.

نمایشگاه خودروی کلگری در روز چهارشنبه از ساعت 12 ظهر تا 9:30 شب، روزهای پنجشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 9:30 شب، و روز یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر برای بازدید عموم باز است. تمام افراد بزرگسال بالای 18 سال در روزهای بین هفته باید هزینه 12.5 دلار بپردازند، و این هزینه برای سالمندان بالای 65 سال 10 دلار خواهد بود. در آخر هفته نیز هزینه بلیط برای بزرگسالان 15 دلار و برای سالمندان 12.5 دلار است. دانش‌آموزان و افراد زیر 18 سال نیز در تمامی روزها می‌توانند بلیط نمایشگاه را به قیمت 10 دلار تهیه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه و غرفه‌های آن لطفا به آدرس اینترنتی www.autoshowcalgary.com مراجعه کنید.

در صورتیکه قصد خرید اتومبیل دارید و همزمان از نمایشگاه بین المللی خودرو کلگری بازدید میکنید، به خاطر داشته باشید که روز جمعه 19 آوریل سرکار خانم رز وظیفه خواه نماینده فروش مستقیم و سازمانی نیسان از دیلرشیپ STADIUM NISSAN در غرفه محصولات نیسان حضور خواهد داشت و امکان استفاده از پروموشن های ویژه که برای جامعه ایرانی مقیم آلبرتا در نظر گرفته شده استفاده کنید.

منبع: driving