Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

مشاغل ساده و پردرآمد در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر از هرکسی بپرسید که آیا درآمد بیشتری می‌خواهد داشته باشد یا خیر، قاعدتا جواب او بله خواهد بود. متاسفانه در شرایط اقتصادی کنونی برای رسیدن به درآمدهای ایده‌آل باید همزمان چندین شغل داشته باشید و همین موضوع فشار زیادی به افراد وارد می‌کند.

اگر می‌خواهید در تعطیلات آخر هفته وقت کافی برای استراحت داشته باشید و درآمدتان نیز نسبتا مناسب باشد بهتر است به سراغ مشاغلی بروید که آنچنان پیچیده نیستند و به آموزش خاصی احتیاج ندارند. بعلاوه در اکثر این موقعیت‌های شغلی امکان پیشرفت و بالا بردن جایگاه همزمان با رشد درآمد وجود دارد و همین موضوع آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند.

در مقاله پیش‌ رو سعی شده شغل‌هایی که در سایت Indeed وجود دارند که دارای بالاترین حقوق و کمترین نیاز به آموزش و تجربه هستند، معرفی شوند. لیست زیر حاوی شغل‌های اداری، میدانی، رانندگی و غیره است. مطمئنا هر سلیقه‌ای که داشته باشید قادر خواهید بود شغلی مناسب با درآمد بالا را از میان آن‌ها برای خود پیدا کنید.

کارمند اداره

میانگین درآمد: تا 120،000 دلار در سال

اگر از آشنایی با افراد جدید لذت می‌برید شغل کارمندی می‌‍تواند برای شما ایده‌‎آل باشد. کارمندان اداری با جست‌وجوی پروفایل افراد در سایت‌هایی مانند LinkedIn بهترین گزینه‌ها برای کمک به شرکت را پیدا کرده و زمان مصاحبه با آن‌ها را هماهنگ می‌کنند. از آنجایی که انجام هرکدام از این فعالیت‌ها پاداش جداگانه‌ای دارد، این امکان وجود دارد که شما به عنوان کارمند درآمد بسیار بالایی کسب کنید.

بیش از 5،000 موقعیت شغلی برای کارمند اداره در Indeed وجود دارد.

باربر

میانگین درآمد: تا 162،600 دلار در سال

قاعدتا هر شرکتی که محصول تولید می‌کند و به فروش می‌رساند نیاز به یک فرد برای رساندن و دریافت محصولات دارد. آن‌ها مسئول هر چیزی که وارد شرکت شده و یا از آن خارج شود، هستند. وجود این مشاغل برای موفقیت هر شرکت بسیار حیاتی است و اشتغال در آن نیز نیاز به دانش و تجربه خاصی ندارد. اگر به دنبال شغلی هستید تا بدون مدارک تحصیلی خاص بتوانید درآمد بسیار بالایی کسب کنید حتما باربری را به عنوان یکی از گزینه‌های خود در نظر داشته باشید.

بیش از 1،000 موقعیت شغلی برای باربر در Indeed وجود دارد.

مشاور املاک

میانگین درآمد: تا 120،000 دلار در سال

شما به عنوان مشاور املاک هیچ محدودیتی برای سقف درآمد خود نخواهید داشت. به منظور کسب مجوز فعالیت باید چند آزمون را پشت سر بگذارید اما در ادامه هیچ تجربه خاصی جهت اشتغال به عنوان مشاور املاک نیاز نخواهید داشت. بعلاوه اگر در شهرهایی مانند تورنتو و ونکوور زندگی می‌کنید که قیمت املاک و مستغلات آن‌ها خیلی بالاست قادر خواهید بود درآمد بسیار بالایی از این شغل بدست آورید.

بیش از 400 موقعیت شغلی برای مشاور املاک در Indeed وجود دارد.

آتش‌نشان

میانگین درآمد: تا 132،000 دلار در سال

اگر به دنبال راهی برای خدمت به جامعه می‌گردید که درآمد مناسبی هم از آن طریق بتوان کسب کرد حتما سراغ شغل آتش‌نشانی بروید. البته خطرات این شغل کم نیستند اما از طرفی هیجان بالای آن باعث می‌شود حوصله‌ شما به هیچ عنوان سر نرود.

بیش از 24 موقعیت شغلی برای آتش‌نشان در Indeed وجود دارد.

 باغبان

میانگین درآمد: تا 71،500 دلار در سال

شما به عنوان یک باغبان در فضای باز کار خواهید کرد. شغل باغبانی بسیار دلپذیر و آرامش‌بخش است و باید در آن به رشد گیاهان و زیبا کردن مناظر بپردازید. تنها نقطه ضعف این شغل آن است که در صورت داشتن حساسیت به گرد‌وخاک و یا گرد گیاهان نمی‌توانید در آن فعالیت داشته باشید.

بیش از 300 موقعیت شغلی برای باغبان در Indeed وجود دارد.

راننده اتوبوس

میانگین درآمد: تا 112،500 دلار در سال

با توجه به آن‌که در چه شهری زندگی می‌کنید این شغل ‌می‌تواند ساده و یا دشوار باشد. اما از طرفی درآمد و مزایای بسیار خوبی به شما تعلق خواهد گرفت. اگر دوستان و نزدیکان از نحوه رانندگی کردن شما تعریف می‌کنند می‌توانید به اشتغال به عنوان راننده اتوبوس فکر کنید.

بیش از 500 موقعیت شغلی برای راننده اتوبوس در Indeed وجود دارد.

متصدی بار

https://www.instagram.com/p/BwCxt5CnU3H/

میانگین درآمد: تا 90،000 دلار در سال

اگر این توانایی را دارید که تا پاسی از شب بیدار بمانید و صدای بلند موسیقی و بودن در کنار افراد مست شما را آزار نمی‌دهد به این شغل فکر کنید. درآمد شغل متصدی بار خوب است و انعام دریافتی آن می‌تواند شرایط را بسیار بهتر نیز بکند. بعلاوه اگر در محل کار غذا نیز سرو شود می‌توانید از وعده‌های غذایی مجانی نیز لذت ببرید.

بیش از 1،300 موقعیت شغلی برای متصدی بار در Indeed وجود دارد.

منشی

میانگین درآمد: تا 112،100 دلار در سال

اگر از ساعت‌ها نشستن پشت میز و ارتباط مدام با افراد غریبه خسته نمی‌شوید به این شغل فکر کنید. کار شما بسیار آسان خواهد بود و اشتغال در این زمینه برای کسانی که برای هر کاری برنامه‌ریزی می‌کنند و توانایی واکنش صحیح در برخورد با مسائل و کمک به دیگران را دارند، بسیار عالی است.

بیش از 7،000 موقعیت شغلی برای منشی در Indeed وجود دارد.

کارگر ساختمانی

میانگین درآمد: تا 110،000 دلار در سال

با وجود آن‌که برخی از مشاغل ساختمانی نیاز به آموزش دارند اما بسیاری از آن‌ها نیز تنها دانشی ناچیز احتیاج خواهند داشت. البته قدرت بدنی برای اشتغال در این حوزه ضروری است. در صورتی که انجام کارهای بدنی برای شما سخت نیست و پوشیدن لباس‌های کار زیاد و سنگین آزارتان نمی‌دهد حتما وارد این حوزه شوید. درآمد این شغل بسیار خوب است و مطمئنا همکاران خوبی نیز پیدا خواهید کرد.

بیش از 30،000 موقعیت شغلی برای کارگر ساختمانی در Indeed وجود دارد.

پلیس راهنمایی‌ و رانندگی

میانگین درآمد: تا 142،700 دلار در سال

اگر دوست دارید به عنوان مامور قانون به شهروندان شهر خود خدمت کنید این شغل می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شروع فعالیت شما باشد. برای ورود به این حوزه نیاز به تجربه آنچنان زیادی نخواهید داشت و با کار به عنوان پلیس راهنمایی‌ و رانندگی کم‌کم با وظایف و شرایط کاری نیروهای پلیس نیز بیشتر آشنا خواهید شد. بعلاوه وظیفه حفظ امنیت عمومی که بر دوش شما قرار دارد بسیار خطیر و از طرفی لذت‌بخش است.

بیش از 100 موقعیت شغلی برای پلیس راهنمایی‌ و رانندگی در Indeed وجود دارد.

کارگر انبار کالا

میانگین درآمد: تا 100،000 دلار در سال

این شغل تقریبا به هیچ تجربه و آموزشی احتیاج ندارد. اگر تنها نیازمند به یک منبع درآمد برای پرداخت قبوض هستید حتما یک شغل مناسب در انبار کالا پیدا کنید که ساعات کاری آنچنان زیادی نیز نداشته باشد. بعلاوه امکان پیشرفت در این زمینه کاری نیز وجود دارد و با کمی آموزش و دریافت گواهینامه حتی می‌توانید رانندگی لیفتراک را بر عهده گرفته و درآمد بیشتری نیز بدست آورید.

بیش از 7،000 موقعیت شغلی برای کارگر انبار کالا در Indeed وجود دارد.

فروشنده حرفه‌ای

میانگین درآمد: تا 110،000 دلار در سال

آیا در کودکی و تعطیلات تابستانی فروشندگی را به عنوان شغل دانش‌آموزی انتخاب کرده بودید؟ اگر اینطور است مطمئنا در شغل فروشندگی حرفه‌ای نیز موفق خواهید بود. شما تنها به شخصیتی خوب برای فروشندگی نیاز دارید تا قادر به فروش و کسب درآمد بالا در این حوزه باشید.

بیش از 6،000 موقعیت شغلی برای فروشنده حرفه‌ای در Indeed وجود دارد.

راننده خودروی سنگین

درآمد میانگین: تا 112،500 دلار در سال

این شغل از جایگاه اجتماعی آنچنان خوبی در دنیا برخوردار نیست اما به نسبت کار در کافه می‌تواند درآمد بسیار بالاتری نصیب شما کند. اگر از رانندگی خسته نمی‌شوید و به سفرهای جاده‌ای علاقه دارید حتما به اشتغال در این موقعیت شغلی فکر کنید. البته با ادامه پیشرفت تکنولوؤژی و ورود اتومبی‌های خودران شاغلان این حوزه احساس خطر می‌کنند، پس بهتر است هرچه سریع‌تر تا دیر نشده مشغول به کار شوید!

بیش از 10،000 موقعیت شغلی برای راننده خودروی سنگین در Indeed وجود دارد.

منبع: narcity