Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

هابیت‌ها در نزدیکی کلگری خانه می‌سازند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سال 2019 برای دوستداران کتاب‌های هیجان‌انگیز JRR Tolkien مانند هابیت و ارباب حلقه‌ها، بسیار خوب خواهد بود. شرکت Good Knights Entertainment در حال تکمیل پروژه خود به نام The Burrows است. این پروژه شامل خانه‌هایی زیرزمینی با درب‌ و پنجره دایره‌ای، سقف بشکه‌ای و تمام جزئیاتی که در دنیای تخیلی این کتاب‌ها توسط Tolkien تصویر شده، است. بهربه‌برداری از این مجموعه مسکونی در مزدیکی کلگری به زودی انجام خواهد شد.

اگر دوست دارید مانند هابیت‌ها زندگی کنید، آرزوی شما در حال برآورده شدن است! هرکدام از این خانه‌ها کاملا مجزا از دیگریست و دارای گرمایش کف و یک شومینه زیبا در قلب خود هستند.

در حال حاضر شرکت Good Knights یک سری چادر نیز تحت عنوان medieval-encampment experience به مشتریان خود ارائه می‌کند که درون آن‌ها می‌توانید تجربه حضور در دنیای سریال بازی تخت و تاج را داشته باشید. پروژه The Burrows نیز شبیه به همین چادرها خواهد بود. در مدت اقامت علاوه بر معماری خاص محل زندگی، این شرکت پوشاک خاص هابیت‌ها را هم در اختیار شما می‌گذارند و با برنامه‌ریزی فعالیت‌هایی مفرح، هرچه بیشتر داستان‌های ارباب‌حلقه‌ها را به واقعیت نزدیک می‌کنند. به این ترتیب کلگری به زودی دارای جمعیت هابیت ساکن در خود خواهد شد!

https://www.instagram.com/p/BwWUjWGn6Az/

https://www.instagram.com/p/BwXxt7kHjz0/

در ادامه برخی از ویژگی‌های خانه‌های The Burrows پس از اتمام ساخت ذکر شده است:

  • یک منزل جعبه‌ای شکل و خصوصی لوکس که در دل تپه و برای دو نفر ساخته شده
  • درها و پنجره‌های دایره‌ای شکل
  • دکوراسیون داخلی کامل، زیبا و دیدنی
  • اتاق خواب، اتاق پذیرایی، سرویس بهداشتی و اتاق نشیمن در هر مجموعه
  • یک باغچه خصوصی برای هر کدام از منازل در بیرون از خانه
  • یک شومینه کوچک و زیبا
  • پوشاک طراحی شده دقیقا مشابه آنچه در فیلم وجود دارد
  • تمام وعده‌های صبحانه نیز برای شما در اتاق غذاخوری سرو خواهند شد

به این نقاشی‌ها که دکوراسیون داخلی خانه‌ها از روی آن‌ها طراحی شده نگاه کنید! عملیات احداث این منازل امسال به پایان خواهد رسید و به زودی می‌توانید به داخل محیط جادویی آن‌ها رفته و زندگی هابیتی خود را شروع کنید! شاید هم بهتر باشد تا پایان مراحل ساخت این مجموعه در چادرهای Medieval Encampment در دنیای بازی تخت‌وتاج ساکن شوید و سپس نقل‌مکان کنید!

منبع: narcity