Tuesday, April 23, 2024
16.6 C
Calgary

جزیره‌ای خصوصی که قیمتش از یک خانه کمتر است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که بسیاری از افراد در آرزوی خرید خانه‌ای مسکونی در ونکوور هستند، به تازگی یک گزینه بسیار اقتصادی‌تر در بریتیش‌کلمبیا پیدا شده است: یک جزیره خصوصی!

یک سایت اینترنتی لیستی از تمامی جزیره‌های مصنوعی که می‌توان در استان بریتیش‌کلمبیا خریداری کرد را منتشر کرده است. در میان این لیست یک جزیره به چشم می‌خورد که قیمت  آن از ارزش معمول املاک در شهر ونکوور پایین‌تر است.

این جزیره که اکو نام دارد در نزدیکی ساحل دریاچه Horsefly قرار گرفته و با پرداخت 369،000 دلار می‌توانید آن را خریداری کنید.

این ملک بی‌نظیر در دریاچه Horsefly و محیطی کاملا خصوصی قرار دارد و مساحت آن بیش از 16 هزار متر مربع است. هم‌اکنون کل این جزیره به چهار قطعه که هرکدام 4 هزار متر مربع مساحت دارد تقسیم شده است.

با اقامت در این جزیره به امکانات متنوعی نظیر پیاده‌روی، کوهنوردی، شکار، ماهیگیری، اسکی روی آب و لذت بردن از مناظر بی‌نظیر دریاچه را خواهید داد. نشستن در ساحل این جزیره دیدنی در دل دریاچه Horsefly تجربه‌ای باورنکردنی است که در هیچکدام از خانه‌های شهر ونکوور نمی‌توانید آن را به دست آورید.

در صورتی که بتوانید هر چهار قطعه زمین این جزیره را باهم خریداری کنید صاحب ملکی رویایی، خصوصی و دنج در دل طبیعت خواهید شد!

منبع: dailyhive