Friday, April 19, 2024
4 C
Calgary

کمپانی Kraft Heinz بالاخره سُس MayoChup را به کانادا آورد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بعضی آدم‌ها سُس کچاپ (Ketchup) را می‌پسندند و بعضی دیگر مایونز (Mayo) را.

و در کنار آنها افرادی را داریم که درست فکر می‌کنند: یعنی هر دو سُس را با هم مخلوط می‌کنند و یک خوراک لذیذ با طعم گوجه و کمی تُند می‌سازند.

این افراد دیگر نیازی ندارند این سُس را در خانه درست کنند. بعد از ماه‌ها عرضهٔ این سُس در بیرون از کانادا، کمپانی Kraft Heinz بالاخره مایوچاپ (MayoChup) را از امروز به فروشگاه‌های کانادا آورده است.

اگر منتظر چنین روزی بودید زود خودتان را به یک فروشگاه مواد غذایی برسانید زیرا این سُس زیاد در شِلف‌ها باقی نخواهد ماند، هم مشتریان به آن امان نخواهند داد و هم مدت عرضه‌اش محدود است.

مایوچاپ در سپتامبر سال قبل اینترنت را به دو گروه طرفدار و مخالف تقسیم کرد و دیگر صبر کانادایی‌ها لبریز شده بود تا بتوانند آن را بچشند و در این مناظره صاحب نظر شوند.

آقای برایان نیومان، مدیر برندِ کمپانی Kraft Heinz می‌گوید: «بعد از دیدن هیجانی که عرضه مایوچاپ در ایالات متحده، در دل کانادایی‌ها درست کرد ما می‌دانستیم که باید آن را به کانادا هم بیاوریم.»

«مایوچاپ ترکیبی عالی برای استفاده با همهٔ غذاها ست. سیب سرخ کرده، ساندویچ، برگرها و غذاهای دیگر. مایوچاپ فعلا برای مدتی محدود در کانادا عرضه می‌شود و ما خوشحالیم که کانادایی‌ها آن را برای باربیکیو، پیک‌نیک و میهمانی‌های تابستانی استفاده خواهند کرد.»

برای خریدن این سُس به قیمت ۴.۴۹ دلار می‌توانید به نزدیکترین فروشگاه‌های والمارت، Loblaws، مترو، ،Zehrs و No Frills یا Food Basics و Co-Op یا Overwaitea Foods و Sobeys بروید.

قیمت آن هم برای یک باربیکیوی تابستانی خیلی مناسب است.

منبع: Daily Hive