Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

گوگل دو تلفن ارزان قیمتِ پیکسل 3A و 3A XL را معرفی کرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

گوگل ۳ سال است که با ساخت تلفن‌های برند پیکسل (Pixel) سعی دارد خودش را در بازار امریکای شمالی مطرح کند. اما امسال افت فروش تلفن‌های هوشمند در کل دنیا، این کمپانی را به فکر معرفی مدل‌های میان‌رده پیکسل 3A و 3A XL انداخته است.

این دو مدل ارزان‌قیمت از دوربین فوق‌العادهٔ مدل‌های بالاتر برخوردارند ولی چیپ پردازشی آنها ضعیف‌تر است و حافظه محدودی هم دارند. ضمن اینکه نه از شارژ بی‌سیم برخوردارند و نه از گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب. ولی در عوض، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون برای آنها در نظر گرفته شده است!

پیکسل 3A XL دارای نمایشگر فول HD از نوع OLED با اندازه ۶ اینچ است و مدل کوچکتر نمایشگر ۵.۶ اینچی با همان رزولوشن دارد.

هر دو تلفن اسپیکرهای استریو، بلوتوث نسخه ۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارند و امکان شارژ سریع هم در آنها تعبیه شده است. پیکسل 3A باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و مدل XL به باتری ۳,۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

شاید مهمترین چیز برای علاقمندان به برند پیکسل، دوربین معرکهٔ گوگل باشد که امسال با یک قابلیت به نام Night Sight می‌تواند در شب عکس‌هایی به روشنی روز بگیرد. خوشبختانه این قابلیت و کیفیت خوب دوربین پیکسل‌ها در این دو تلفن ارزان و جدید هم به مشتریان ارایه می‌شود.

 

گوگل تا ۳ سال این تلفن‌ها را پشتیبانی نرم‌افزاری خواهد کرد و ارائهٔ نسخه‌های جدید اندروید و آپدیت‌های امنیتی برای آنها را تضمین کرده است.

فروش آنلاین این دو محصول از همین الآن شروع شده است. قیمت مدل کوچکتر ۳۹۹ دلار است و مدل بزرگتر هم ۴۷۹ قیمت خورده است. امکان خرید با اقساط ۲۴ ماهه هم وجود دارد. و البته که هر دو مدل در کانادا هم عرضه می‌شوند.

منبع: The Verge