Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

خفه شدن نوزاد ۱۶ ماهه داخل ماشین پارک شده

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پلیس محلی و آتش نشانان به یک تماس تلفنی در نزدیکی ونکوور،  پاسخ دادند و متاسفانه خبر از خفه شدن نوزاد ۱۶ ماهه دادند که داخل یک ماشین در Burnaby در بریتیش کلمبیا رها شده بود. مقامات درپی کسب اطلاعات تکمیلی این حادثه مرگبار هستند.

روز پنجشنبه گذشته ۲۰۱۹ امدادگران و آتش نشانان تماسی دریافت کردند که از آن‌ها می‌خواست کودک محبوس در خودرویی در Bunrnaby‌ بریتیش کلمبیا را نجات دهند. به گفته Global News مسئولان ساعت ۵:۲۰ عصر به بلوک ۵۶۰۰ در خیابان Inman‌ اعزام شدند.

منابع ناشناس به خبرگزاری Global News اعلام کردند که کودک یک پسر 16 ماهه بود که  به مدت نه ساعت در ماشین قرار داشت. به گفته Vancouver Sun، پسر گزارش شده چند ساعت در ماشین بیهوش بود.

دیو یانگر، رئیس پلیس Burnaby، به Global News اظهار داشت که متخصصان، کودک را از اتوموبیل خارج کرده و بلافاصله مراقبت‌های لازم را انجام دادند. CPR را انجام دادند و کودک به بیمارستان منتقل شد و متاسفانه همان‌جا فوت کرد .

RCMP به Vancouver Sun گفته است که پدر نوزاد شناسایی شده و هر دو والدین در تحقیقات همکاری می کنند.

پلیس در مراحل اولیه تحقیقات قرار دارد و در حال بازجویی از شاهدان است و اعلام کردند که در حال حاضر امکان دادن هیچگونه اطلاعات بیشتری وجود ندارد.

دیروز برای ۱۵ محل در بریتیش کلمبیا هشدار هوای گرم داده شد که البته Burnaby در لیست نبود. یانگر می‌گوید رها کردن کودکان، حیوانات و یا هرچیزی در ماشین بسیار اشتباه است.

از آن‌جایی که تابستان در راه است این هشدار را که هرگز نباید کودکتان را یا هر موجود زنده دیگری را در اتومبیل فاقد تهویه هوا رها کنید جدی بگیرید. همانطور که خواندید می‌تواند پیامدهای جبران ناپذیری داشته باشد. حتی ممکن است هوا خیلی گرم به نظر نرسد اما هوای داخل خودرو می‌تواند طی چند دقیقه به صورت مرگباری داغ شود.

منبع: Narcity