Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

کلگری میزبان اولین خواربارفروشی Urban Fare در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

عاشقان غذا، خانواده‌ها و ماجراجوهای شهری در کلگری یک مقصد جدید دارند. خواربارفروشی زنجیره‌ای Urban Fare که مقر آن در بریتیش کلمبیا است، یکی از زیرشاخه‌های Save-on-Foods است، و اخیرا اولین شعبه خود را در محلهٔ Beltline کلگری باز کرده است.

با مساحت ۲,۵۱۰ متر مربع، این شعبهٔ Urban Fare همهٔ نیازهای شما را پوشش می‌دهد، چه اقلام مصرفی روزانه را بخواهید چه یک غذای گرم برای خانه.

مشتری‌ها می‌توانند با تهیه مواد تازه و سالم مثل نان، گوشت، مواد پخته شده، سبزیجات و … غذای خانگی خودشان را تهیه کنند. اما اگر حوصله نداشته باشند هم بوفهٔ غذاهای گرم در دسترس آنها است که فهرست غذاهای آن واقعا کامل است. از گوشت و مرغ گرفته تا غذاهای دریایی، سوشی و انواع ساندویچ‌ها. حتی شراب و آبجو و هم در محل سِرو می‌شود.

این فروشگاه در ساختمان Mount Royal West در تقاطع خیابان 8th و خیابان 16th است. آدرس دقیق آن را در زیر می‌بینید و روی نقشهٔ گوگل هم هست:

Screen Shot 1398-02-27 at 12.05.38 PM.png

نگاهی به درون این فروشگاه مواد غذایی

UrbanFare3-960x640.jpg

یکی از ویژگی‌های Urban Fare که آن را از بقیه خواربارفروشی‌ها متمایز می‌کند، مجموعهٔ کامل غذاهای گرم و آماده است. در بوفهٔ این فروشگاه می‌توانید برای خانه غذا بگیرید یا یک بشقاب غذا بخرید و همانجا میل کنید. غذاها مرتب تغییر می‌کنند ولی مواردی مثل سیب سرخ کرده، ماکارونی، پنیر، ماهی آزاد سرخ کرده و نان سیر همیشه هستند. اینجا یک میز مخصوص سالاد، انواع سوپ و پیتزای دستی هم پیدا می‌کنید.

UrbanFare4-960x640.jpg

برای ناهار فردا دنبال غذای سبک می‌گردید؟ اینجا مجموعه‌ای از ساندویچ‌ها و رَپ‌ها (Wrap) را هم پیدا می‌کنید، از ساندویچ کلاب مرغ و پورک ریز شده گرفته تا جوجه با سس Carbonara، روست بیف و پنیر چدار، سالاد تخم مرغ و چیزهای دیگر.

UrbanFare5-960x640.jpg

بخش غذاهای گرم چیزهای خوشمزه‌ای مثل کیک‌های crab، سمبوسه، سالاد، پیتزا لقمه‌ای، لازانیا، جوجه با پنیر پارمسان، و کوفتهٔ گوشت هم دارد. این‌ها را می‌شود در محل گرم کرد یا در ظرف به خانه برد. همچنین می‌توانید غذاهای گرم دیگری مثل پِنِهٔ primavera، فیش-اند-چیپس، و گوشت با سیب زمینی سرخ کرده و سبزیجات معطر را با قیمتی بین ۹ تا ۱۲ دلار بخرید.

UrbanFare7-960x640.jpg

در بخش Carvery می‌توانید غذاهای گوشتی مثل جوجه، گوشت دنده، گوشت بره و چیزهای دیگر پیدا کنید. حتما فهرست غذاهای روزانه را چک کنید که سه‌شنبه‌ها Porchetta و جمعه‌ها گوشت دندهٔ درجه یک دارد.

UrbanFare9-960x640.jpg

در بخش گوشتی، عاشقان گوشت‌خواری انواع کباب‌ها، سینهٔ مرغ با طعم‌های مختلف، بال کبابی، سوسیس و برگرهای ویژه، استیک، گوشت گاو، گوشت دنده، و چیزهای دیگر پیدا می‌کنند.

UrbanFare8-960x640.jpg

راستی بخش تولیدات Urban Fare که مواد غذایی اورگانیک در آن هست، در مرکز فروشگاه قرار گرفته و گل‌فروشی هم پیرامون آن است.

UrbanFare10-960x640.jpg

بسیاری مواد غذایی دیگر هم اینجا هست که باید خودتان از نزدیک آنها را ببینید، آنقدر متنوعند که فهرست کردنشان در این مطلب تقریبا غیرممکن است.

UrbanFare11-960x640.jpg

برای مثال، فقط در غرفهٔ حاضری‌فروشی بیش از ۳۰۰ نوع پنیر پیدا می‌کنید و البته انواع گوشت پخته شده هم هست.

UrbanFare12-960x640.jpg

یک بخش مخصوص برای پنیرهای کانادایی وجود دارد که از پنیر Oka کِبِک گرفته تا پنیر خامه‌ای پرینس ادوارد در آن پیدا می‌شود.

UrbanFareDessert2-960x640.jpg

در نانوایی این خواربارفروشی، انواع نان باگت، نان کماج، مافین، شیرینی رولت، کیک، Cannoli، و کلوچه پیدا می‌شود.

UrbanFare14-960x640.jpg

در کلگری فقط چند فروشگاه کوچک Sugarfina وجود دارد ولی حالا می‌توانید در Urban Fare هم محصولات آن را تهیه کنید. لاتهٔ وانیلی با بستنی و پاستیل خرسی، کارامل با کرهٔ بادام زمینی، شیرینی شکلاتی، و پاستیل خرسی با طعم شامپاین فقط چند تا از محصولات خوشمزهٔ Sugarfina هستند.

UrbanFare15-960x640.jpg

سوشی بارِ این مرکز خرید هم مجموعه غذایی کاملی. خودتان باید ببینید تا باورتان شود. سوشی تونای ادویه‌دار، ساکی ادویه‌دار، قزل‌آلای دودی، و سالادهای رول شده.

UrbanFare16-960x640.jpg

Urban Fare کلگری یکی از ۶ شعبهٔ این برند زنجیره‌ای است که Poke Bar هم در آن هست، پس خودتان می‌توانید یک ظرف غذای ماهی یا توفوی خاص بچینید.

UrbanFare18-960x653.jpg

بارِ مشروب‌فروشی و مزهٔ این شعبه هم ۵ نوع آبجو و ۱۴ مدل شراب آماده سِرو دارد. می‌توانید این نوشیدنی‌ها را با غذای گرم از خواربارفروشی سفارش دهید یا از خودِ بار یک بشقاب پنیر به عنوان مزه بگیرید.

UrbanFare19-960x640.jpg

البته که استارباکس هم اینجا هست تا انواع نوشیدنی گرم بگیرید و لذتش را ببرید.

UrbanFare20-960x640.jpg

فروشگاه Urban Fare در ساختمان جدید مونت رویال وِست در محلهٔ Beltline کلگری، هر روز از ۷ صبح تا ۱۰ شب پذیرای مشتری‌ها است.

منبع: Avenue Calgary