Thursday, April 18, 2024
-2.7 C
Calgary

فروش سوپر بلیت ۱۰ روزهٔ مراسم Calgary Stampede به مدت محدود با قیمت ۳۹ دلار

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سوپربلیت (SuperPass) ده روزهٔ مراسم Calgary Stampede امسال دوباره برمی‌گردد.

کَلگری اِستمپید (Calgary Stamped) جشنواره‌ای است که هرسال در ماه July به مدت ۱۰ شبانه‌روز در شهر کلگری، آلبرتا در کشور کانادا برگزار می‌شود. این جشنواره، مجموعه‌ای از مسابقات گاوچرانی و جشن‌های فرهنگی است که به فرهنگ کابوی و سنت روستایی آمریکای شمالی باز می‌گردد.

بعد از اینکه سال ۲۰۱۸ یک تجربه موفق برای برگزارکنندگان مراسم بود، Stampede امسال دوباره سوپربلیت دسترسی نامحدود (برای ۱۰ روز و ۱۰ شب) به مراسم را روی میز خواهد گذاشت.

این بلیت که به مدت محدودی فروخته خواهد شد، تنها پیشنهادی است که برگزارکنندگان برای بازدید چند باره از محل مراسم ارائه می‌کنند.

https://www.instagram.com/p/BWn5-SNASXw/?utm_source=ig_embed

کایل کُرنر، مسئول برنامه‌ریزی تفریحی در Stampede می‌گوید:

«هر سال Stampede یک محیط بی‌نظیر و بی‌مانند در کلاس جهانی می‌سازد تا از حضور در این پارک تفریحی لذت ببرید. اما بسیاری چیزها را نمی‌شود در یک روز دید و تجربه کرد.»

این سوپربلیت به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد که تمام اجراهای موسیقی در استیجِ کوکا-کولا را ببینند، غذاهای جدید Midway را میل کنند و بیش از یک بار از خیمهٔ Nashville North بازدید کنند.

برگزارکنندگان می‌گویند: «SuperPass بهترین راه برای دیدن همهٔ هیجان‌های این مراسم است.» بهتر است حرفشان را باور کنید.

شما می‌توانید سوپربلیت (SuperPass) را به مدت محدودی از ۲۱ مِی تا ۱ جولای با قیمت ۳۹ دلار  (به علاوهٔ مالیات) خریداری کنید. فروش آن هم فقط آنلاین انجام می‌شود.

برای گذراندن بهترین روزهای امسال خود در کلگری آماده شوید.

منبع: Daily Hive