Friday, April 19, 2024
0.7 C
Calgary

جودی ولیسون-ریبولد به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات فدرال حضور می‌یابد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بعد از اخراج از انجمن حزبی لیبرال، که به دنبال استعفایش از مقام وزیر امور بازنشستگان ارتش و وزیر مشاور دفاع ملی بود، خانم جودی ولیسون-ریبولد دوشنبه گذشته اعلام کرد که امسال دوباره در انتخابات فدرال شرکت خواهد کرد، این‌بار به عنوان یک کاندید مستقل.

خانم ویلسون اکنون به عنوان یک عضو مستقل در پارلمان بخش ونکوور-گرَن‌ویل حضور دارد و می‌خواهد دوباره در این منطقه نامزد انتخابات شود. او در این باره می‌گوید:

«بعد از بررسی زیاد تصمیم گرفته‌ام که در انتخابات ۲۰۱۹ دوباره در بخش ونکوور-گرَن‌ویل نامزد انتخابات شوم، و این بار به عنوان یک کاندیدای مستقل رقابت خواهم کرد.»

او که در ماه‌های اخیر برای این تصمیم‌گیری در وضعیتی کاملا ناآشنا قرار داشته است، در باره این تجربه می‌گوید:

«در دورهٔ فعلی حضورم به عنوان یک نمایندهٔ مستقل این فرصت را داشته‌ام که هم به رویدادهایی بپردازم که آموزنده بوده‌اند و هم فرصت مشورت با دوستان، خانواده، همکاران، و کانادایی‌ها از مناطق مختلف را یافته‌ام.»

او ۱۵,۰۰۰ پیام حمایتی دریافت کرده و مردم زیادی هم در مورد قدم‌های بعدی فعالیتش به او پیشنهاداتی داده‌اند.

ویلسون می‌گوید: «پیامی که از مردم گرفته‌ام واضح است. آشکارا مردم نوع دیگری از سیاستمدارها را می‌خواهند؛ حزب‌گرایی دارد پایبندی به قانون را زیر سایه خود می‌برد، استثنا قایل شدن دارد جای شمول همه در زیر یک چتر را می‌گیرد، فقدان صداهای متنوع پذیرفته نیست، و قدرت مرکزی خیلی افراطی شده است.»

اما او می‌گوید «با پشتیبانی شما من مطمئنم که می‌توانم به عنوان یک مستقل به حل مشکلات بپردازم، و فرهنگ سیاسی‌مان را تغییر دهم.»

«ما در زمانهٔ پیچیده‌ای هستیم، هم در شهرها، هم کشورها، و هم در سطح جهانی. چالش‌های محیطی، اقتصادی و امنیتی دارند عمیق‌تر می‌شوند.»

او در ادامه می‌گوید: «الآن وقت آن نیست که تن‌آسایی کنیم. نمی‌توانیم با ایده‌ها، روش‌ها و رویکردهای قدیمی که ما را به این نقطه رسانده‌اند، ادامه دهیم و راهکارهای مورد نیازمان را اختراع کنیم.»

انتخابات فدرال در ماه اکتبر برگزار خواهد شد.

منبع: Daily Hive