Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

پایان طرح پاکسازی خیابان‌ها در کلگری با صدور هزاران جریمه خودرو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پیش‌تر در پیکوبینو برای شما نوشته بودیم که چطور در فصل خیابان‌روبی کلگری جریمه نشوید، و در ادامه از آمار جریمه‌های پارک خودرو در این فصل هم گزارشی داشتیم.

اما دیگر نیازی نیست بابت جریمهٔ احتمالی پارک در محدوده پاکسازی روزانه استرس داشته باشید زیرا بالاخره اجرای این طرح تکمیل شد، البته با صدور ۳۵,۰۰۰ قبض جریمه.

در مجموع طی این ۱۴ هفته، ۳۵,۴۸۹ برگهٔ جریمه به متخلفین داده شد. طبق آمار شهرداری کلگری بیش از ۸۰۰ خودرو نیز توقیف و با یدک‌کش به پارکینگ‌های شهرداری منتقل شده‌اند که هزینهٔ آن حتی از جریمه هم برای صاحبانشان بیشتر بوده است.

حتی اگر خودروی شما با یدک‌کش به پارکینگ منتقل و توقیف نشده باشد، باز هم طبق اعلامیه وبسایت شهرداری ممکن است محکوم به پرداخت هزینه‌های انتقال و توقیف باشید.

خیابان‌روبی در کلگری از ۱ آوریل شروع شد و تا ژوئن ادامه خواهد داشت اما عملیات در مناطق شهری و مسکونی ۱۹ مِی به پایان رسید.

آنهایی که جریمه شده‌اند چنانچه زودتر از ۱۰ روز اقدام کنند با تخفیف ۸۰ دلار می‌پردازند ولی دیرتر از ۱۰ روز ۹۰ هزینه دارد، و چنانچه تاخیر در پرداختشان به بالای ۳۰ روز برسد، باید ۱۲۰ دلار بپردازند.

با توجه به این تعداد جریمه‌ها، می‌شود گفت که شهرداری حداقل (با فرض پرداخت زودهنگام جریمه‌ها) ۲.۸۴ میلیون دلار درآمد داشته است که اگر همه جریمه‌ها دیر پرداخت شوند این درآمد می‌تواند به ۴.۲۶ میلیون دلار برسد.

حتما به افرادی که خبر ندارند در مورد جریمهٔ دیرکرد اطلاع‌رسانی کنید تا قضیه را پشت گوش نیندازند و بعدا شوک ۱۲۰ دلاری به‌شان وارد نشود.

و بله، از خیابان‌های تمیز و زیبای کلگری در این فصل لذت ببرید.

منبع: Daily Hive