Thursday, April 18, 2024
1.2 C
Calgary

۱۲ ساحل کمتر شناخته شدهٔ آلبرتا برای تفریح تابستانی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

وقتی اسم آلبرتا می‌آید، احتمالا اولین تصویری که به ذهن می‌آید کوه‌های سر به فلک کشیده‌اند. و بعد فستیوال سالانه Stampede. به آخر فهرست که برسید تازه معلوم می‌شود که این استان سواحل آفتابی زیادی هم دارد که برای گذران تابستان عالی‌اند.

البته که خبری از سواحل سفید شبیه کوبا نیست، اما این به معنای آن نیست که دریاچه‌های زیبای آلبرتا را نادیده بگیریم.

در اینجا ۱۲ ساحل را برای شما معرفی می‌کنیم که تابستان شما را خواهند ساخت. بهترین دوستان‌تان را بردارید و به این مکان‌ها بروید.

ساحل آلبرتا

https://www.instagram.com/p/BWmSmTQAEht/?utm_source=ig_web_copy_link

با اینکه یکی از معروفترین سواحل است، اما صد در صد ارزش رفتن را دارد. از ادمونتون یک ساعت سواره فاصله دارد و کودک ساحل‌دوست درونتان را که تمام بهار در انتظار بوده، راضی خواهد کرد.

دریاچه Newell

https://www.instagram.com/p/Bxqb5S3BF_f/?utm_source=ig_web_copy_link

از کلگری با خودرو ۳ ساعت تا این ساحل زیبا راه هست، پر از ماسه برای لذت ماسه‌بازی و فریزبی و بقیه بازی‌های ساحلی. و البته با مناظر دیدنی و حیات وحش زیبا. حتی اگر ماجراجویی دوست داشته باشید، کنکاش در خط ساحلی صخره‌ای آن هم ممکن است.

دریاچه Sylvan

https://www.instagram.com/p/BinMF-wHsdU/?utm_source=ig_web_options_share_sheet

اگر عکس بالا شما را به این بازدید ساحلی قانع نکند، توصیفات ما قانع خواهد کرد؟ معلوم است که نه! غروب‌های زیبای این دریاچه به کنار، قرار گرفتنش در وسط راه کلگری و ادمونتون از آن مقصدی عالی برای دیدار با دوستان دورتر در مکانی رویایی ساخته است. حتی می‌توانید موقعیتش را روی نقشه ذخیره کنید تا بعدا در سفرهای جاده‌ای به آن سری بزنید.

دریاچه Sikome

https://www.instagram.com/p/BbAXJBZlufn/?utm_source=ig_web_options_share_sheet

از اینجا ایده‌آل‌تر برای ساحل‌گردی در کلگری نداریم. در پارک استانیِ Fish Creek قرار دارد و برای گذراندن ظهرهای گرم تابستان عالی است. البته به شرط آن که از کمی شلوغی تعجب نکنید.

پارک استانی Aspen Beach

https://www.instagram.com/p/BklMD4yl7vz/?utm_source=ig_web_copy_link

این پارک زیبا درست در شمال Red Deer قرار دارد و یک ساحل ماسه‌ای شبیه اونتاریو است. آب‌های آرام و کم عمق آن برای بازی و شیطنت عالی‌اند و هوای خنکش شما را به وجد خواهد آورد.

ساحل Ma Me O

https://www.instagram.com/p/BXL1D7WF4NU/?utm_source=ig_web_options_share_sheet

اینجا واقعا زیبا ست. از ادمونتون ۱ ساعت فاصله دارد و نقطه‌ای خوب برای فرار از شلوغی و فشار زندگی شهری است.

دریاچه Ghost

https://www.instagram.com/p/Bx_TM4DBoP0/?utm_source=ig_web_options_share_sheet

آب آبی رنگ این دریاچه جان می‌دهد برای عکس‌های اینستاگرامی. خط ساحلی اغلب از سنگ و تخته پاره است تا ماسه و سفیدی، اما وقتی با قایق یا کلک روی آب بروید، دیگر مهم نیست. ضمن اینکه از کلگری فقط ۱ ساعت تا اینجا راه هست.

دریاچه Floatingstone

https://www.instagram.com/p/BXjeXn8gd1T/?utm_source=ig_web_options_share_sheet

اگر سواحل نرم و ماسه‌ای را ترجیح می‌دهید اینجا برای شما آفریده شده است. این دریاچه که سواره ۲ ساعت از ادمونتون دور است، مقصدی عالی برای مسافرت‌های جاده‌ای با دوستان است. و تا دلتان می‌خواهد اینجا آفتاب بگیرید.

ساحل Devonshire

https://www.instagram.com/p/BpeJuE5nCOU/?utm_source=ig_web_options_share_sheet

این ساحل کوچک و کمترشناخته شده، برای آنهایی ساخته شده که آرامش و خلوت را ترجیح می‌دهند. سواره از ادمونتون ۳ ساعت تا آن راه است ولی نگذارید این مانع سفرتان بشود. به جایش حتما یک گلچین موسیقی خوب بیاورید تا گذر زمان را در جاده حس نکنید.

دریاچه Pigeon

https://www.instagram.com/p/BXtblY_lOp6/?utm_source=ig_web_options_share_sheet

اینجا یک مرغزار تابستانی عالی است، آنقدر ساحل‌گونه است که طبیعتش اصلا شبیه آلبرتا نیست. یک ساعت سواره از ادمونتون به سمت جنوب غرب بروید تا خودتان را در ساحل این دریاچه زیبا ببینید. ناگفته نماند منظره طلوع آفتاب در اینجا، بی‌نظیر است.

ساحل Kinosoo

https://www.instagram.com/p/BWEIZg6DTmS/?utm_source=ig_web_options_share_sheet

این مکان دیدنی یکی از ۲۵ ساحل برتر کانادا است، پس اگر خواستید یک روز بی‌نظیر رقم بزنید، هر طور شده خودتان را به اینجا برسانید. یک پارک آبی، زمین‌های والیبال ساحلی، زمین بازی بچه‌ها، یک کیوسک غذاهای سرپایی، و حتی گاهی کنسرت‌های خوب در اینجا به انتظار شما نشسته‌اند.

ساحل Lake Annette

https://www.instagram.com/p/BivP-Q-HJBL/?utm_source=ig_web_options_share_sheet

این مکان عالی که در پارک ملی Jasper است، نه فقط ساحل ماسه‌ای و آب‌های آرام دارد، بلکه چشم‌اندازهای عالی کوه‌های اطراف را هم دارد. اگر قرار باشد فقط یک ساحل را برای سفر تابستانی انتخاب کنید، حتما Lake Annette باشد.

منبع: Narcity