Thursday, April 25, 2024
14.5 C
Calgary

فعالیت اتوبوس‌های رایگان از مبدا ونکوور به دل طبیعت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

درست در کنار شهر ونکوور می‌توانید جاذبه‌های طبیعی گوناگونی را پیدا کنید. اما برای برخی همین خارج شدن از محیط شهری بسیار سخت‌ و طاقت‌فرسا است.

حال به لطف سرویس‌های اتوبوس رایگان، در تابستان پیش‌رو می‌توانید ساده‌تر از هر زمان دیگری به پارک‌های اطراف شهر رفت‌وآمد کنید.

این اتوبوس‌ها که Parkbus نام دارند بازدیدکنندگان را از شهر ونکوور به پارک استانی Cypress در وست ونکوور می‌رسانند.

اتوبوس‌های Parkbus هر روز صبح از فروشگاه MEC ونکوور واقع در 130 West Broadway و Bank of China در نزدیکی ایستگاه Burrard SkyTrain حرکت می‌کنند و اواخر عصر نیز مجددا به همین مکان‌ها برمی‌گردند.

مسافران در دو سال ابتدایی که این خط آزمایشی شروع به کار کرده بود باید کرایه پرداخت می‌کردند. حالا به لطف حمایت مالی MEC و TD از فعالیت این اتوبوس‌ها، استفاده از این خطوط برای عموم مجانی شده و در ادامه سال جاری نیز همچنان رایگان باقی خواهد ماند.

فعالیت سرویس Parkbus با تلاش‌های انجمن خیریه Better Environmental Sound Transportation در ونکوور شروع به کار کرده است.

هرچند این سرویس‌های اتوبوس رایگان هستند، اما از اواسط ماه ژوئن سرویس رزور صندلی نیز افزوده خواهد شد که برای استفاده از آن باید دارای کارت اعتباری معتبر باشید.

هرکدام از اتوبوس‌های Parkbus دارای یک راهنما است که اطلاعات ایمنی موردنیاز را به مسافران ارائه می‌کند. همچنین این راهنمایان اصول “سفر بدون ردپا” را به بازدیدکنندگان جدید که برای اولین بار به این پارک می‌روند، آموزش می‌دهند.

علاوه بر این تمامی مسافرین اطلاعات ایمنی پیش از آغاز سفر و آموزش‌هایی برای جهت‌یابی در پارک را، از طریق ایمیل دریافت می‌کنند.

همیشه قبل از شروع ماجراجویی مطمئن شوید که برای آن آمادگی کافی را دارید. شما می‌توانید اطلاعات موردنیاز درباره نحوه آماده شدن برای سفر و نکات ایمنی درباره برنامه‌های اینچنین را در وبسایت‌‎های North Shore Rescue و AdventureSmart مطالعه کنید.

منبع: dailyhive