Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

راه اندازی کمپین ۶۵۰ هزار دلاری برای انتخابات فدرال

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تنها ۴ ماه و نیم به انتخابات فدرال مانده و Elections Canada یک کمپین ۶۵۰ هزار دلاری راه اندازی کرده است. بر اساس گزارشات Globe and Mail هدف آن ها افرادی هستند که نرخ مشارکتشان از میانگین جمعیت کم تر است و بیشتر شامل کانادایی‌هایی جوان می‌شود.

طبق آن چه در گزارشات گفته شده Elections Canada پول را به اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی پرداخت خواهد کرد تا افرادی که صلاحیت رای دادن دارند را ترغیب به مشارکت در انتخابات فدرال سال جاری کنند.

با اشاره به مصاحبه با افسر ارشد انتخابات Stéphane Perrault، این گزارش می‌گوید: Elections Canada در چندین جلسه به بررسی لیست افراد اینفلوئنسر می‌پردازد و در آخر ۱۳ نفر انتخاب می‌شوند.

به گفته Globe لیست نهایی این ۱۳ نفر (که هنوز اسامی آن‌ها به صورت عمومی اعلام نشده است) تعهد خواهند داد که در طی این تبلیغات و در یک سال آتی هیچ گونه جهت گیری سیاسی نداشته باشند.

این لیست احتمالا شامل ورزشکاران المپیک، شخصیت‌های تلویزیونی، خواننده‌ها و ترانه سرایان و یوتیوبرها می‌شود.

به گفته Perrault اولین بار است که  Elections Canada چنین استراتژی را پیاده سازی می‌کند. او همچنین بیان کرد: ما به دنبال اینفلوئنسرهایی هستیم که مخطاب‌هایشان طیف گسترده‌ای از افراد (به ویژه جوانان) را شامل می‌شود و در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده هستند و از آن‌ها می‌خواهیم افراد را به ثبت نام آنلاین دعوت کنند.

انتخابات فدرال اکتبر امسال برگزار می‌شود.

منبع: Dailyhive