Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

کمپانی Rogers و معرفی پلان‌های جدید اینترنت نامحدود بیسیم در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمپانی Rogers Communications دیروز ۱۲ ژوئن با انتشار یک بیانیهٔ خبری اعلام کرد که پلان  جدید اینترنت نامحدود بی‌سیم با نام Rogers Infinite plans را برای مشتریانش در کانادا فراهم می‌کند.

طبق اعلام این غول مخابرات و ارتباطات، این پلان‌های جدید از امروز ۱۳ ژوئن در دسترس مردم هستند.

در ضمن، قرار است در تابستان امسال، راجرز «طرح‌های خرید جدیدی را معرفی کند که دسترسی به دستگاه‌ها و تلفن‌های هوشمند ارزان‌تر با قیمت بهتر را برای مشتریانش ممکن می‌کنند.»

اینترنت نامحدود

Rogers Infinite plans هزینه‌ای ۷۵ دلاری دارد و در ابتدای استفاده از پلان، هر مشتری ۱۰ گیگابایت اینترنت بسیار پر سرعت را روی تمام شبکه‌های LTE در اختیار خواهد داشت.

و در ادامه:

«با اتمام این ۱۰ گیگابایت، مشتری‌ها می‌توانند با سرعت‌های کمتر از اینترنت نامحدود استفاده کنند و ضمن مرور وب، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، ارسال و دریافت پیام، گزینه تماشای ویدیوهای آنلاین را هم داشته باشند.»

کمپانی راجرز می‌گوید:

«اگر بعضی مشتری‌ها [بعد از پایان ۱۰ گیگابایت اولیه] همچنان سرعت بالاتر را بخواهند، می‌توانند با پرداخت ۱۵ دلار اضافه ۳ گیگابایت حجم جدید دریافت کنند.»

ضمن اینکه:

«هر مشتری می‌تواند حجم اینترنت خود را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارد، و نیازی هم به نظارت بر مصرف اینترنت آنها نخواهد داشت.»

جو ناتالی، رئیس و مدیر عامل راجرز امیدوار است که این پلان‌های جدید آرامش خیال را برای کانادایی‌ها به ارمغان بیاورند.

راجرز تایید کرده که از امروز (۱۳ ژوئن) مشتری‌های قبلی راجرز می‌توانند باقی مانده اعتبار دستگاه‌های فعلی خودشان را به طرح‌های جدید منتقل کنند، البته به شرط اینکه دستگاه و مدت زمان قرارداد را تغییر ندهند.

خرید تلفن‌ها بدون پیش‌پرداخت

در ادامهٔ سال و تا قبل از پایان تابستان، راجرز انتخاب‌های جدیدی برای خرید قسطی تلفن‌ها را معرفی می‌کند تا مشتری‌ها بتوانند با پیش پرداخت ۰ دلاری دستگاه جدیدی بگیرند.

پس از پایان قسط‌های دستگاه هم فقط هزینهٔ پلان تلفنی و اینترنتی را پرداخت خواهید کرد و هیچ اضافه هزینه‌ای در کار نیست.

Rogers Infinite plans قرار است یک برنامهٔ چندساله باشد تا این کمپانی مخابراتی و ارتباطی تجربه خدمات به مشتری‌ها را به شکل پایداری بهبود دهد. آقای ناتالی می‌گوید:

«کانادا یکی از سریعترین شبکه‌های اینترنتی دنیا را دارد و طرح‌های نامحدود جدیدی که راجرز معرفی کرده به کمک مردم می‌آید تا در زندگی روزمره‌شان از این شبکه بهتر استفاده کنند و از تمام ظرفیت خدمات اینترنت 4G امروزی و اینترنت 5G فردا برخوردار شوند.»

منبع: Daily Hive