Wednesday, April 24, 2024
11.2 C
Calgary

کمپانی WeWork با دو فضای کار اشتراکی جدید به کلگری می‌آید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمپانی مشهور و بزرگ WeWork به کلگری می‌آید.

این کمپانی که خدمات فضای کار اشتراکی را در ۱۰۵ شهر و ۲۸ کشورِ دنیا ارایه می‌کند، اعلام کرده که امسال پاییز به کلگری می‌آید تا به غیبت خود پایان دهد.

WeWork دو محل کار جدید برای کلگری در نظر گرفته است، که یکی از آنها اکتبر ۲۰۱۹ در ساختمان The Edison گشوده می‌شود.

The-Edison-1-1024x683.jpg

در این ساختمان، ۱,۳۰۰ میز کار در ۵ طبقه پذیرای کارآفرین‌ها و کمپانی‌ها خواهد بود. پلان‌های اشتراکی برای در اختیار گرفتن فضای کار، متنوعند. از میزهای شلوغ گرفته تا دفاتر خصوصی.

دومین محل هم اوایل ۲۰۲۰ در خیابان Stephen افتتاح می‌شود و ۱,۲۶۰ میز کار دیگر به ظرفیت WeWork در کلگری می‌افزاید.

WeWork-Nanjing.jpg

شهردار کلگری آقای ناهید نِنشی در این باره بیانیه‌ای نوشته است:

«ما با خوشحالی به WeWork خوشامد می‌گوییم. این شرکتی است که روش‌هایی نوین برای ادارهٔ محیط کار و ایجاد اجتماعات جدید اختراع کرده است.»

«برای شهری مثل کلگری که اقتصاد آن به سرعت در حال رشد است، این یک فرصت عالی است و راهی نوآورانه به حساب می‌آید تا انرژی دوباره‌ای به داون‌تاون تزریق کنیم. من دیدن تاثیراتِ حضور WeWork لحظه‌شماری می‌کنم.»

WeWork-Yale-Ave.jpg

خانم برایانا آیوِرسون که در کمپانی WeWork مدیر امور غرب کانادا است، دربارهٔ معنی ورود کمپانی با دو فضای جدید به کلگری چنین می‌گوید:

«ما معمولا ما با یک لوکیشن وارد بازارهای دستنخورده می‌شویم، تا ابتدا پایگاهی بسازیم و سپس به سمت توسعه برویم. اما کلگری، به چشم ما یک مرکز نوآوری است و بی‌درنگ فهمیدیم که نه فقط جایمان خالی است، بلکه باید ورودی چشمگیر داشته باشیم.»

«بازخوردی که از اعلام ورودمان گرفته‌ایم عالی است، از موسسین قدیمی گرفته تا مدیرعامل‌های بزرگ و دفتر شهردار، همگی استقبال کرده‌اند.»

«کلگری به عنوان یکی از بهترین و دانش‌آموخته‌ترین شهرهای کانادا شناخته می‌شود و برای پلتفرم WeWork فرصت‌های زیادی وجود دارد تا مردم را بهتر بشناسیم و بتوانیم سهم خود را بهتر ایفا کنیم تا فردای بهتری داشته باشند. ما به این شکل به سال آینده و ۱۰ سال آینده نگاه می‌کنیم.»

WeWork-Platina-Tower.jpg

WeWork تا امروز فضاهای کار خود را فقط به سه شهر کانادا آورده است: ۵ فضای کار در تورنتو، ۲ تا در مونترال، و ۴ تا در ونکوور.

پلان‌های استفاده از فضای کار اول این شرکت در کلگری، یعنی ساختمان The Edison از ۳۹۰ دلار در ماه شروع می‌شوند.

منبع: Daily Hive