Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

فستیوال موسیقی Badlands، بهترین پارتی استمپید ۲۰۱۹ (مسابقه)

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

خودتان را آماده کنید. کلگری استمپید ۲۰۱۹ به سرعت نزدیک می‌شود.

اگر از افرادی هستید که یک سال کامل صبر کرده‌اند تا دوباره این نمایشگاه زیبای فرهنگ، موسیقی و بازارچه‌های فروش را از نزدیک ببینند، تنها نیستید. این رویداد سالانه تقریبا ۱ میلیون نفر را به خود جلب می‌کند.

اما دلیلی هست که چرا برگزارکنندگان استمپید، آن را «بهترین رویداد فضای باز روی کرهٔ زمین» توصیف می‌کنند.

امسال کمپانی BluePrint مفتخر است که افزوده شدن میخانهٔ Knoxville’s به خانوادهٔ خود را با رویدادی ویژه جشن بگیرد. این پاتوق مشهور در جریان استمپید ۲۰۱۹ فستیوال موسیقی Badlands را برگزار خواهد کرد.

و این فستیوالی است که —باور بفرمایید— از دست دادنش شما را دچار افسوس و افسردگی خواهد کرد. کافی است به فهرست هنرمندهای آن نگاه کنید:

میخانهٔ Knoxville’s برای ۱۰ روز برگزارکننده فستیوالی خواهد بود که تنوع هنرمندهای آن عالی است، با فوق ستاره‌هایی مثل Tiesto و Kaskade، هنرمندهای موسیقی کانتری Gord Bamford و Tim Hicks، ستاره تلویزیون DJ Pauly D و پدیدهٔ موسیقی باس و ترَپ RL Grime.

میخانهٔ Knoxville’s بیشتر به خاطر اتمسفر زندگی شبانهٔ شاد و زنده‌اش معروف است، و مسلما بهترین تیم برای برگزاری این پارتی ۱۰ روزه خواهد بود.

بلیت این رویداد از الآن به فروش می‌رسد و شما می‌توانید برای خرید بلیت ویژه ۱۰ روزه آن و دیدن اطلاعات برگزاری هر مراسم به وبسایت BadlandsMusicFest.com سر بزنید.

یا اگر دوست داشتید که دو بلیت ۱۰ روزهٔ این فستیوال را برنده شوید، کافی است بخت خودتان را با ورود به مسابقهٔ زیر بیازمایید.

مسابقه

برای ورود به این مسابقه و برنده شدنِ یک جفت بلیت ۱۰ روزه (ورود به ۱ اجرا در هر ۱ روز) کافی است راهنمای زیر را دنبال کنید.

۱. حساب کاربری فستیوال موسیقی بدلندز در اینستاگرام را دنبال کنید. نام آن BadlandsMusicFest@ است.

۲. بعد در بخش کامنت‌های پستِ زیر، یک نظر بنویسید و حتما آی.دی دوستی را که می‌خواهید در کنارتان برنده شود، در آن ذکر (mention) کنید. در پایان هم هشتگ dhcontest# را در متن بنویسید.

https://www.instagram.com/p/By5peP1l2Vn/?utm_source=ig_embed

افرادی که از الآن تا ساعت ۱۱:۵۹ دقیقه شب ۲۶ ژوئن ۲۰۱۹ کارهای بالا را انجام بدهند وارد قرعه‌کشی می‌شوند. برنده نهایی هم به صورت تصادفی انتخاب می‌شود و در اینستاگرام با او تماس می‌گیرند.

قواعد مسابقه

فستیوال موسیقی Badlands سال ۲۰۱۹

زمان: ۴ تا ۱۴ جولای

مکان: محل Knoxville’s در استمپید — کلگری 840 9 Ave Southwest

قیمت: بلیت‌ها از ۲۰ تا ۱۸۹ دلار — صفحهٔ خرید.

منبع: Daily Hive