Thursday, April 18, 2024
-1.2 C
Calgary

۵۳ رویداد تفریحی و تجاری رایگان در کلگری، تابستان ۲۰۱۹ [قسمت دوم]

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

امسال تابستان هوای جیبتان را داشته باشید. ما برای‌تان فهرستی از ۵۳ فعالیت تفریحی در تابستان ۲۰۱۹ را گردآوری کرده‌ایم، از آتش‌بازی‌های روز کانادا (Canada Day) گرفته تا فستیوال‌ها، نمایشگاه‌های قومیتی و بازارچه‌های کشاورزان و بیشتر. ورودی همه‌شان هم رایگان است.

در ادامه بخش اول این مطلب، حالا شما را بخش دوم و آشنایی با بقیه رویدادهای تابستان ۲۰۱۹ در کلگری دعوت می‌کنیم.

نوش جان

۲۷. روز Slurpee رایگان در 7Eleven

7-eleven.png

توضیح: در این تاریخ، این برند معروف می‌خواهد روز 7Eleven را با ارایهٔ نوشیدنی Slurpee به رایگان، در سرتاسر کشور (شعبه‌های منتخب) جشن بگیرد. در سال‌های گذشته، 7Eleven حدود ۹۰۰,۰۰۰ نوشیدنی رایگان به مشتری‌های وفادارش داده است. امسال در جشن ۵۰ سالگی 7Eleven در کانادا، این برند تعدادی پیراهن retro هم برای فروش در ویترین خواهد داشت—و امکان برنده شدن آنها هم هست. و البته در Snapchat هم با هشتگ DanceTheSlurp# می‌توانید این تجربه را به اشتراک بگذارید. با حضور در شعبه‌ای از 7Eleven می‌توانید اسنپ کُد را با موبایلتان اسکن کنید و وارد بخش تجربه این برند در اسنپ‌چت شوید.

روز: پنجشنبه ۱۱ جولای ۲۰۱۹

ساعت: تمام روز

مکان: شعبه‌های منتخب 7Eleven

هزینه: رایگان

۲۸. طعم‌های Okotoks و بازارچه صنعتگرها

توضیح: غذای عالی بخورید، از موسیقی عالی لذت ببرید، و از تولیدکننده‌های محلی خرید کنید. و در این رویداد در قلب Okotoks، از سرخوشی سرشار شوید.

روز: ۲۰ جولای ۲۰۱۹

ساعت: ۱۱ صبح تا ۴ بعد از ظهر

مکان: Downtown Okotoks در Elizabeth Street

هزینه: رایگان. بلیت‌های استفاده از نمونه‌ها ۱ دلاری‌اند. هر نمونه چند بلیت می‌خواهد.

۲۹. جشن Taste of Calgary

توضیح: این جشن سالانه که امسال ۲۳ ساله می‌شود، خوراک‌های دیگر کشورها را به کمک چندین رستوران خاص و کمپانی مشروبسازی، به کلگری می‌آورد. در این رویداد پشتیبان‌ها می‌توانند رایگان وارد شوند و سپس فرصت خرید بلیت‌های تست غذا به قیمت ۱ دلار را خواهند داشت. انتظار موسیقی عالی و پذیرایی معرکه‌ای را داشته باشید.

روز: ۸ تا ۱۱ آگوست ۲۰۱۹

ساعت: ۱۱ صبح تا ۱۰ شب

مکان: بازار Eau Claire — شماره 200 در Barclay Parade SW

هزینه: ورود رایگان

۳۰. فستیوال BBQ on the Bow

bbq-on-the-bow.jpg

توضیح: BBQ on the Bow یک رویداد سالانه است، همراه با رقابت و فستیوال در فضای باز، و در آخر هفتهٔ مصادف با Labour Day در Montgomery Community Association (داخل Shouldice Park) برگزار می‌شود. از پیش‌نمایش غذاها، موسیقی زنده، پخش آبجو، غذافروشی سیار، محل بازی کودکان و … استفاده کنید.

روز: ۳۱ آگوست و ۱ سپتامبر ۲۰۱۹

ساعت: متنوع

مکان: Montgomery Community Centre – شماره 5003 در 16th Avenue NW

هزینه: رایگان

۳۱. تور برشته‌سازی دانه‌های قهوه Phil & Sebastian

توضیح: این تور ۲۰ دقیقه‌ای می‌تواند بازدیدکننده‌ها را با فرآیند تَف دادن و برشته کردن دانه‌های قهوه در P&S آشنا کند، ضمن اینکه استراتژی آنها برای تولید قهوه سبز را هم نمایش می‌دهد.

روز: چهارشنبه‌ها

ساعت: ۱۲:۱۵ تا ۱۲:۳۵

مکان: Phil & Sebastian Coffee Roasters — شماره 618 در Confluence Way Southeast

بلیت: آنلاین، رایگان

۳۲. تور رایگان آبجوسازی Red Bison

توضیح: این تور با توضیحی درباره نام Red Bison و دلایل شروع این کسب‌و‌کار توسط موسس آن استیو، آغاز می‌شود. حاضران سیستم آبجوسازی استیو که در آن زمان در خانه‌اش استفاده می‌کرد را هم خواهند دید. در این تور توضیحاتی درباره تاثیر نوع مواد اولیه بر مزه آبجو هم داده می‌شود. بعد از این، عبور از خط تولید و آشنایی با فرآیندهای شیمیایی انجام می‌شود. بعد از پایان تور، شما می‌توانید مزه آبجوها را تست کنید و حتی از آشپزخانه، چیزهای خوشمزه بخرید.

روز: یکشنبه‌ها

ساعت: ۱ بعد از ظهر

مکان: Red Bison Brewery — شماره 111,3016 در 10Ave NE

هزینه: رایگان

مواد طبیعی و بازارچه‌های کشاورزی

۳۳. بازار سه‌شنبه C-Square

توضیح: در این بازار می‌توانید به ۲۵ تولیدکننده محلی سر بزنید، که همه چیز ارایه می‌کنند؛ از گوشت، نان و شیرینی گرفته تا آثار هنری، فشن، گجت‌ها، و وسایل سلامتی و بهداشتی.

روز: ۲۵ ژوئن، ۱۶ جولای، ۳۰ جولای، ۱۳ آگوست و ۲۷ آگوست

ساعت: ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر

مکان: Celebration Square

هزینه: رایگان

۳۴. بازار Grassroots Deerfoot

توضیح: در ۲۷ سال اخیر، این بازار تنوعی بی‌نظیر از محصول‌های کشاورزی، پخته‌شده و تولید شده در کلگری را به مردم ارایه کرده است. از میوه‌ها و سبزیجات، گوشت و گیاهان خوراکی، سوپ و غذاهای پخته شده، عسل و شراب و پیتزا، نان و چیزهای دیگر لذت ببرید.

روز: چهارشنبه‌ها، تا ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹

ساعت: ۳:۳۰ تا ۷ عصر

مکان: Deerfoot City — پلاک 1120 در 64Ave NE

هزینه: رایگان

۳۵. بازار Bridgeland Riverside

shutterstock_1023191101.jpg

توضیح: غذای محلی، سرگرمی‌های زنده، و فرصت خرید محصولات طبیعی و خوشمزه. از نان گرفته تا آبجو، از گل‌های تازه گرفته تا تنوع عالی غرفه‌ها و محصولات با کیفیت دیگر، اینجا همه نیازهای شما برآورده می‌شود.

روز: پنجشنبه‌ها، از ۲۰ ژوئن تا ۳ اکتبر ۲۰۱۹

ساعت: ۳:۳۰ تا ۷:۳۰ عصر

مکان: BRCA Hall — در 917Centre Ave, NE

هزینه: رایگان

۳۶. بازار High River

توضیح: در داون‌تاون زیبای High River، این بازار روباز بیش از ۵۰ کسب و کار را در عصرهای پنجشنبه به نزد شما می‌آورد. انتظار انواع محصولات طبیعی کشاورزی را داشته باشید. حتما نان خانگی، کیک، شیرینی، گوشت دودی، و انواع خوراکی‌های خاص و با کیفیتِ خانگی را از این بازار تهیه کنید. و البته چیزهای دست‌ساز دیگر مثل وسایل خانه، جواهرآلات و البسه را هم فراموش نکنید. آشپزخانه‌های سیار انواع پیتزا و پروگی را روی آتشِ چوب‌سوز می‌پزند.

روز: پنجشنبه‌ها، تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۹

ساعت: ۳:۳۰ تا ۶:۳۰ عصر

مکان: High River Downtown — در 4Avenue S.W و 1Street S.W

هزینه: رایگان

۳۷. بازار Millarville

توضیح: اینجا محصولات کشاورزها، باغدارها، تولیدکننده‌ها، نانوایی‌ها و هنرمندها را پیدا می‌کنید. کودکان ۵ تا ۱۲ ساله می‌توانند به برنامهٔ Market Buds بپیوندند. در این بازار می‌توانید با روش تولید محصولات غذایی آشنا شوید و در گفتگو با کشاورزهای آلبرتا و باغدارهای بریتیش کلمبیا، فرآیند کار آنها را هم ببینید و انتخاب‌های سالمتری در زمینه تغذیه داشته باشید.

روز: شنبه‌ها، تا ۱۲ اکتبر ۲۰۱۹

ساعت: ۹ صبح تا ۲ بعد از ظهر

مکان: شماره 306097 در 192Street West در Millarville

هزینه: ۳ دلار، که عواید آن به پشتیبانی از Millarville Racetrack اختصاص می‌یابد

۳۸. بازار Crossfield

توضیح: بازار روستایی کراس‌فیلد رشد سریعی داشته است. تولیدکننده‌هایی که از کاشت و داشت و برداشت، پخت و پز، و فروش محصولات خود لذت می‌برند و می‌خواهند با مشتریان خود هم ارتباط بهتری برقرار کنند.

روز: پنجشنبه‌ها، تا ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹

ساعت: ۳:۳۰ تا ۷:۳۰ عصر

مکان: Crossfield Community Center — پلاک 900 در Mountain Ave در Crossfield

هزینه: رایگان

۳۹. بازار Robert McClure

توضیح: از موسیقی زنده لذت ببرید و به سراغ مواد غذایی متنوع بروید. هر چند توصیه می‌کنیم فعالیت‌های تفریحی در کنار خانواده را فراموش نکنید، ولی قبل از آن حتما به همهٔ غرفه‌ها سر بزنید.

روز: جمعه‌ها، تا ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹

ساعت: ۳ تا ۷ عصر

مکان: کلیسای Robert McClure United — شماره 5510 در 26Avenue NE

هزینه: رایگان

۴۰. بازار Triwood

farmers.jpg

توضیح: در فواصل ذکر شده (پایین) به این بازار هفتگی بروید و علاوه بر خرید مواد غذایی، با تولیدکننده‌های جدید و فرآیند تولید مواد غذایی توسط آنها آشنا شوید.

روز: سه‌شنبه‌ها، از ۲ جولای تا ۱۵ اکتبر ۲۰۱۹

ساعت: ۳ تا ۷ عصر

مکان: Triwood Community Association — پلاک 2244 در Chicoutimi Drive NW

هزینه: رایگان

۴۱. بازار Strathmore

توضیح: این بازار در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و یکی از بازارهای تایید شده توسط آلبرتا است. محصولات شامل تولیدات لبنی، انواع نان، مصنوعات دستساز و چیزهای دیگر است.

روز: جمعه‌ها، تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹

ساعت: ۳ تا ۶:۳۰ عصر

مکان: پارک Strathmore Kinsmen — در Lakeside Blvd, Strathmore

هزینه: رایگان

۴۲. بازار Airdrie

توضیح: از خانه بیرون بزنید و به سراغ بهترین تولیدکننده‌ها و آذوقه‌رسان‌های بومی بروید. همه چیز اینجا پیدا می‌شود: از لحاف‌های اوریجینال گرفته تا مصنوعات دستساز، صابون‌ها و کرم‌های طبیعی، غذافروشی‌های سیار، و بیشتر. می‌توانید یک هدیه زیبا بخرید یا خودتان را با خرید یک چیز جدید غافلگیر کنید.

روز: چهارشنبه‌ها، تا ۹ اکتبر ۲۰۱۹

ساعت: ۳:۳۰ تا ۷ عصر

مکان: Jensen Park — پلاک 320 در Centre Avenue East, Airdrie

هزینه: رایگان

۴۳. بازار Lions Club of Bearspaw

توضیح: بیش از ۱۲۰ فروشنده به این بازار می‌آیند و در جریان برگزاری آن، سورسات‌چیِ داخل بازار صبحانه و ناهار را بین ۹ صبح تا ۲ بعد از ظهر توزیع می‌کند. البته در بیرون هم می‌توانید غذا تهیه کنید.

روز: شنبه‌ها، تا ۶ اکتبر ۲۰۱۹

ساعت: ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر

مکان: Lions Club of Bearspaw — پلاک 25240 در Nagway Road

هزینه: رایگان

۴۴. بازار Canmore Mountain

توضیح: این بازار یک سنت تابستانی در Canmore است که در بیست سال اخیر از می تا اکتبر، پنجشنبه‌ها مردم را به خود جذب کرده است. مردم محلی و میهمان‌ها، مواد خوراکی با بالاترین کیفیت ممکن را دریافت خواهند کرد از جمله میوه و سبز تازه، گوشت، مربا، قهوه و نان تازه. در این بازار صنایع دستی مثل لباس، جواهر، و دیگر چیزهای دستساز هم وجود دارند. با منظرهٔ کوه‌ها در پس‌زمینه، اینجا مکانی عالی است برای لذت بردن از موسیقی و خرید و تغذیه.

روز: پنجشنبه‌ها، تا ۳ اکتبر ۲۰۱۹

ساعت: ۱۰ صبح تا ۶ عصر

مکان: Downtown Canmore در کنار Canmore Civic Centre Plaza در 7th Avenue

هزینه: رایگان

۴۵. بازار Market at the Ranche در Cochrane

توضیح: این بازار برای بیست و یکمین سال درهای خود را به روی مردم باز می‌کند. به عنوان یکی از بازارهای تایید شده توسط دولت استانی، هر هفته تعدادی از تولیدکننده‌ها محصولات متنوع‌شان را عرضه خواهند کرد. کشاورزها، باغدارها، آبجوسازها، شراب‌سازها، و صنعتگرها همه اینجا هستند. تنوعی بی‌نظیر برای آخرهفته‌های تابستان.

روز: یکشنبه‌ها، تا ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۹

ساعت: ۹:۳۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر

مکان: مکان تاریخی Cochrane Ranche — پلاک 663 در Bow Valley Trail, Cochrane

هزینه: رایگان

۴۶. بازار Okotoks

توضیح: این بازار هم مورد تایید مسئولین است و تنوع محصولش عالی است. همه محصولات آن در آلبرتا تولید می‌شوند. بیایید و از حضور در این بازار پویا و جالب لذت ببرید. فراموش نکنید که با خرید کردن، از تولیدکننده‌های بومی حمایت می‌کنید.

روز: جمعه‌ها، تا ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹

ساعت: ۳:۳۰ تا ۶:۳۰ عصر

مکان: پلاک 322041 در 15St E, De Winton

هزینه: رایگان

۴۷. بازار cSPACE

توضیح: بیش از ۶۰ تولیدکننده محصولات کشاورزی، میوه، آبجو، شراب و … در این بازار حضور دارند و علاوه بر غذافروشی‌های سیار، موسیقی زنده، و فعالیت‌های تفریحی و هنری برای کودکان، و بیشتر را هم برای مردم ترتیب داده‌اند.

روز: شنبه‌ها، در طول سال

ساعت: ۱۰ صبح تا ۳ عصر (ژوئن تا ۱۲ اکتبر ۲۰۱۹)، ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر (۱۹ اکتبر ۲۰۱۹ تا مِی ۲۰۲۰)

مکان: cSPACE King Edward — پلاک 1721 در 29th Avenue SW

هزینه: رایگان

۴۸. بازار کشاورزان کلگری

توضیح: تنوع اینجا بی‌نظیر است. بیش از ۸۰ تولیدکننده با محصولات محلی خود نظیر گوشت، مرغ، غذاهای بین‌المللی، غذاهای ارگانیک، جواهرات، آثار هنری و … به این بازار می‌آیند. اینجا همیشه اتفاق‌های تازه می‌افتد، از رویدادهای تفریحی گرفته تا از راه رسیدن محصولات تولید روز.

روز: در طول سال پنجشنبه تا یکشنبه

ساعت: ۹ صبح تا ۵ عصر

مکان: پلاک 510 تا 77th Avenue SE

هزینه: رایگان

۴۹. بازار عمومی Granary Road

توضیح: این بازار در طول سال باز است و انواع مواد غذایی تازه، پنیرهای معرکه، پیتزا، تاکو و وسایل خانگی دست‌ساز را عرضه می‌کند.

روز: هر جمعه، شنبه و یکشنبه

ساعت: ۹:۳۰ صبح تا ۵ عصر

مکان: Granary Road Market — پلاک 226066 در 112th Street West, Foothills No. 31

هزینه: رایگان

۵۰. بازار Hillhurst Sunnyside

farmers-market.jpg

توضیح: برای خرید هفتگی می‌توانید به اینجا بیایید و انواع مواد غذایی، تخم‌مرغ، گوشت، مربا، گل‌های تازه، و سایر چیزهای تولیدشده در آلبرتا را خریداری کنید. ضمنا انواع سرگرمی‌های زنده و فعالیت‌های تفریحی هم برای بازدیدکننده‌ها ترتیب یافته است. این بازار زیر بارش باران و تابش آفتاب، برقرار است. پس متناسب با آب و هوا لباس بپوشید.

روز: چهارشنبه‌ها

ساعت: ۳ تا ۷ عصر

مکان: پلاک 1320 در 5th Avenue NW

هزینه: رایگان

۵۱. بازار Crossroads

توضیح: با آمدن به اینجا از محصولات کشاورزی تازه و هزاران محصول دیگر که تولیدکننده‌های محلی با خود می‌آورند، دیدن کنید.

روز: جمعه‌ها تا یکشنبه‌ها

ساعت: ۹ صبح تا ۵ عصر

مکان: پلاک 1235 در 26th Ave SE

هزینه: رایگان

۵۲. بازار تجارتی Symons Valley Ranch

توضیح: در این بازار بیش از ۳۵ تولیدکننده زیر یک سقف جمع می‌شوند تا انواع صنایع دستی، غذاها و محصولات دیگر را عرضه کنند.

روز: جمعه‌ها تا یکشنبه‌ها

ساعت: ۱۰ صبح تا ۶ عصر (جمعه‌ها)، ۱۰ صبح تا ۵ عصر (شنبه تا یکشنبه)

مکان: Symons Valley Ranch — پلاک 14555 در Symons Valley Road

هزینه: رایگان

۵۳. بازار DJ

توضیح: بازار DJ که تجربه تولید سه نسل را پشت سر خود می‌بیند، تحت مالکیت یک خانواده است و به عنوان یک کسب‌و‌کار از سال ۱۹۹۱ کارش را شروع کرده است. اینجا ابتدا یک بازار کوچک میوه‌فروشی برای آخر  هفته‌ها بود که فقط ۳ میز نمایش محصول داشت، اما از آن روزها نزدیک به سه دهه گذشته حالا یک بازار مستقل داریم که در تمام فصول غیر از زمستان، هفت روز هفته پذیرای خریداران است.

روز: ۷ روز هفته در بهار، تابستان و پاییز

ساعت: ۹ صبح تا ۶ عصر (دوشنبه تا شنبه)، ۱۰ صبح تا ۵ عصر (یکشنبه‌ها و تعطیلات رسمی)

مکان: DJ Market — پلاک 4645 در 12th Street S.E

هزینه: رایگان

منبع: Daily Hive