Friday, April 19, 2024
0.7 C
Calgary

اونتاریو با ساختن بزرگترین برگ افرای انسانی رکورد گینس را شکست

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

این فصلی است که بزرگترین گروه‌های انسانی دور هم جمع می‌شوند تا رکوردهای جهانیِ گینِس را بشکنند.

و جدیدترین رکوردشکنی، یک تِم وطن‌دوستانه هم داشته است.

با تایید آکادمی رکوردهای جهانی، ۳,۹۴۲ نفر در شهر ترِنتون از استان اونتاریو، روز ۲۹ ژوئن گرد هم آمدند و با ساختن یک برگ افرای انسانی، رکورد جهانی را شکستند.

این رویداد که با عنوان Operation: Stand Proud توسط شرکت Leon’s پیشرو در صنعت مبلمان کانادا ترتیب یافته بود، در پارک Centennial برگزار شد و هدف اصلی آن، حمایت از Soldier On، خیریهٔ نیروهای مسلح کانادا بود.

trenton-leaf-1-uses.jpeg

افراد زیادی در حمایت از سربازان کانادایی به این پارک آمدند تا رکورد قبلی که در سال ۲۰۱۷ با حضور ۱,۵۸۹ نفر در Grouse Mountain از توابع بریتیش کلمبیا ثبت شده بود را بشکنند.

البته برگزار کنندگان این رویداد امیدوار بودند که ۵,۰۰۰ نفر به این تلاش بپیوندند ولی با این حال تعداد حاضران (۲.۵ برابر رکورد قبلی) کافی بود تا عدد جدید ثبت شود.

Soldier On به بازنشستگان و فعالان ارتشی کمک می‌کند تا به عنوان بخشی از درمان پس از آسیب‌های روحی و جسمی، در رویدادهای ورزشی حضور یابند و به زندگی عادی برگردند.

آقای مایک ایدِن، مالک Leon’s در ترِنتون و برگزار کننده این رکوردشکنی می‌گوید «ما در محلهٔ کویینت وِست خیلی به ریشه‌های نظامی خودمان افتخار می‌کنیم.»

«امسال روز کانادا را یک فرصت ملی عادی دیدیم تا بزرگترین برگ افرای انسانی را بسازیم و از این راه، احترام و تشکر عمیق خود را به آدم‌هایی که برای حمایت از خانواده‌ها، جان خودشان را کف دست می‌گیرند، نشان دهیم.»

«افتخار می‌کنیم که این رویا به واقعیت پیوسته و توجه‌ها را به سمت نیروهای مسلح کانادا و Soldier On جلب کرده است.»

منبع: Daily Hive