Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

پذیرایی دلتا ایرلاینز از مسافرین اکونومی با کاکتیل رایگان و خدمات دیگر، به زودی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

این روزها سفر کوتاه هوایی، تجربه چندان خوشایندی نیست. اگر خیلی خوش بخت باشید، یک بسته بادام زمینی نصیبتان می‌شود. اما چه فایده که عبور از بخش مسافرین بیزینس کلاس که دارند شامپاین می‌نوشند و فضای کافی برای دراز کردن پاهایشان را دارند، سختی سفر را دو چندان می‌کند.

جای خوشحالی دارد که شرکت دلتا ایرلاینز گلایهٔ ما را از انتهای بخش اکونومی شنیده و می‌خواهد با رونمایی از خدماتی جدید تجربه سفر را کمی بهتر کند… حتی اگر نسبت به بیزینس کلاس هنوز عقبتر باشد.

قرار است از نوامبر ۲۰۱۹، دلتا به مسافرین در مسیرهای منتخب خدمات جدیدی بدهد که تجربهٔ کابین مسافر را نسبت به بقیه شرکت‌های هواپیمایی بالا می‌برد.

این خدمات جدید شامل دو نوع پرواز می‌شود: یکی پروازهای بین‌المللی با مدت زمان ۶.۵ ساعت یا بیشتر، و دومی پروازهای بین‌المللی کوتاه‌تر که شامل تجربهٔ Delta One و Delta Premium Select باشند.

اما دقیقا چه چیزهای جدیدی در راه است؟

  • یک «کاکتیل خوشامدگویی» از نوع Bellini (آب هلو با شامپاین) برای شروع سفر.
  • سرویس حوله که شما را برای یک خواب سبک و خوب، آماده می‌کند.
  • امکان انتخاب و ترکیب پیش‌غذا و غذای اصلی. بله، روزهای غذای اجباری که فقط بخشی از آن را می‌شود خورد، گذشت.
  • و یک شکلات بدرقه در پایان و هنگام کاهش ارتفاع برای فرود. چرا که نه، حق شما است.

Delta-Airlines..png

خانم آلیسون آزبَند، مدیر ارشد دلتا در بخش خدمات پرواز، می‌گوید: «این تلاشی جدید برای سرمایه‌گذاری روی تک تک مشتریان دلتا است، فرقی ندارد مسافر بیزینس باشند یا اکونومی.»

«این ارتقای تجربه پرواز در کابین مسافرین توسط خدمهٔ پرواز شرکتمان شکل گرفته است و فقط یک هدف دارد. ارایه یک تجربه بی‌نظیر که مشتریان ما درباره‌اش حرف خواهند زد، و تیم ما —که رقیب ندارد— به آن افتخار خواهد کرد.»

دلتا با استفاده از بررسی‌ها در ۱۴,۰۰۰ ساعت پرواز، بیش از ۱,۸۰۰ نظرسنجی، بازخورد گرفتن از خدمه، و مشورت با تیم طراحی متشکل از ۲۴ خدمهٔ پرسابقه خود، طی سال گذشته این ایده را از شکل خام به مرحلهٔ نهایی رسانده است.

منبع: Daily Hive