Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

نظرسنجی درباره تغییر ساعت بریتیش‌کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسئولان بریتیش‌کلمبیا می‌خواهند نظر شهروندان خود درباره تغییر ساعت را بدانند.

هفته گذشته مسئولان استانی طی یک طرح مشارکت عمومی از ساکنین پرسیدند که آیا با تغییر ساعت برای افزایش بهره‌وری موافق هستند یا خیر. این نظرسنجی به بحث‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی دامن زده است.

در این نظرسنجی آنلاین از شهروندان پرسیده می‌شود که آیا با تغییر ساعت در دو مقطع از سال موافق هستند یا این‌که ترجیح می‌دهند زمان در تمام طول سال بدون تغییر باقی بماند.

به گفته مسئولان میزان مشارکت شهروندان در این نظرسنجی بی‌سابقه بوده است.

نخست‌وزیر جان هورگان در گزارشی در اینباره گفت: کاملا روشن است که شهروندان دارای دیدگاه‌های متفاوتی درباره این موضوع هستند. من بسیار خوشحال هستم که تاکنون تعداد بسیار زیادی از ساکنین بریتیش‌کلمبیا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند تا به ما برای پیدا کردن راهکاری مناسب جهت تنظیم ساعت استان کمک کنند. من از تمام ساکنین بریتیش‌کلمبیا می‌خواهم در این طرح مشارکت کرده و نظر خود را به ما اعلام کنند.

بر اساس این گزارش تاکنون بیش از 158،000 شهروند در نظرسنجی شرکت کرده‌اند.

برای درک بهتر از میزان بالای مشارکت شهروندان بهتر است آن را با نظرسنجی‌های اخیر مانند بحثی که درباره قوانین مربوط به کانابیس شده بوده و تنها 19،291 نفر در آن شرکت کرده بودند مقایسه کنیم.

در بخش‌های دیگر این نظرسنجی می‌توانید تاریخچه تغییر ساعت در استان و عوامل تاثیرگذار برای اتخاذ تصمیمات مختلف را مشاهده کنید. در این نظرسنجی به روند تغییرات زمان طلوع و غروب آفتاب در طول سال نیز اشاره شده است.

امکان شرکت در این نظرسنجی تا ساعت 4 عصر روز 19 جولای وجود دارد. زمان مورد نیاز برای تکمیل نظرسنجی کمتر از پنج دقیقه است. علاوه بر این نظرسنجی، از سازمان‌‌ها و افراد نیز دعوت شده تا مدارک کتبی خود درباره این موضوع را در اختیار مسئولان قرار دهند. به گفته مسئولان استانی نحوه تعیین ساعت می‌تواند بر بخش‌های صنعتی کلیدی استان مانند کشاورزی و حمل‌ونقل تاثیر مستقیم بگذارد.

منبع: thestar